کد خبر : 43141
تاریخ انتشار : جمعه 11 سپتامبر 2015 - 19:58
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افضل: بازیکنانم خودخواهانه بازی کردند بسته هستند

افضل: بازیکنانم خودخواهانه بازی کردند

افضل: بازیکنانم خودخواهانه بازی کردند

سرمربی تیم مس سونگون گفت: ما چند بار دیگر هم می‌توانستیم دروازه فردوسی را باز کنیم اما تمامی این فرصت‌ها به دلیل خود خواهی بازیکنانمان هدر رفته و تبدیل به گل نشد. به گزارش اهروصال، علیرضا افضل در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، درباره برد تیمش مقابل فردوسی مشهد اظهار داشت: فردوسی در این دیدار بازی





سرمربی تیم مس سونگون گفت: ما چند بار دیگر هم می‌توانستیم دروازه فردوسی را باز کنیم اما تمامی این فرصت‌ها به دلیل خود خواهی بازیکنانمان هدر رفته و تبدیل به گل نشد.

به گزارش اهروصال، علیرضا افضل در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، درباره برد تیمش مقابل فردوسی مشهد اظهار داشت: فردوسی در این دیدار بازی را بسیار خوب آغاز کرده و توانست از ما پیش بیافتد اما تیم ما نیز چند دقیقه بعد به خود آمده و توانست علاوه بر جبران گل‌های عقب افتاده از تیم حریف پیشی بگیرد.

وی افزود: زمانی که تیم فردوسی گل پنجم را خورد اقدام به استفاده از سیستم ۵ نفره کرد که در این میان تیم ما هم موفق شد از فرصت به دست آمده ‌‌نهایت استفاده را ببرد و در ۲ صحنه دروازه تیم حریف را باز کند.

سرمربی تیم مس سونگون خاطرنشان کرد: ما چند بار دیگر هم می‌توانستیم دروازه تیم حریف را باز کنیم که تمامی این فرصت‌ها به دلیل خود خواهی بازیکنانمان هدر رفته و تبدیل به گل نشد که امیدوارم بازیکنانم این موضوع را درک کنند که زمانی که می‌توانیم گل‌های بیشتری به حریف بزنیم باید این کار را انجام دهیم تا در آخر فصل به مشکل بر نخوریم.

افضل در مورد اعتراضات مکرری که نسبت به خودخواهی حسین طیبی، بازیکن ملی پوش مس سونگون داشت، گفت: طیبی بازیکن بسیار خوبی است اما او امروز با خودخواهی‌هایی که داشت مانع از به ثمر رسیدن گل‌های بعدی برای تیم ما شد، در چند صحنه‌ای که طیبی این موقعیت‌ها را از دست داد می‌توانست به هم تیمی خود پاس دهد و او در شرایطی بهتر دروازه حریف را باز کند.

وی تصریح کرد: اما در هر حال خوشحالیم که توانستیم در این دیدار ۳ امتیاز را مال خود کرده و به هدف خود نزدیک‌تر شویم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.