کد خبر : 43014
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 سپتامبر 2015 - 16:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اختلافات داخلی به نفع مملکت و نظام نیست بسته هستند

اختلافات داخلی به نفع مملکت و نظام نیست

اختلافات داخلی به نفع مملکت و نظام نیست

مرجع تقلید شیعیان گفت: اختلافات داخلی به نفع مملکت و نظام نیست و نباید برای رسیدن به منافع شخصی خود در اصول و منافع مردم اختلاف کرد؛ اینکه بعضی گروه‌ها می‌گویند ما باید باشیم و دیگران نباشند، لجبازی است و به ضرر مملکت تمام می‌شود. به گزارش اهروصال به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت





مرجع تقلید شیعیان گفت: اختلافات داخلی به نفع مملکت و نظام نیست و نباید برای رسیدن به منافع شخصی خود در اصول و منافع مردم اختلاف کرد؛ اینکه بعضی گروه‌ها می‌گویند ما باید باشیم و دیگران نباشند، لجبازی است و به ضرر مملکت تمام می‌شود.

به گزارش اهروصال به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برخی از مسائل مهم جهان اسلام اظهارداشت: متأسفانه گروهک جنایتکار داعش به اسم اسلام با این جنایات و وحشی گری‌ها بزرگ‌ترین ضربه را به اسلام عزیز زده و چهره این دین حنیف را مشوّش می‌کنند. باید همه کشورهای اسلامی با همکاری و اتّحاد، با آن‌ها مقابله و برای از بین‌بردن این فتنه تلاش کنند.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: به نظر من همه مشکلات را با ارتباط صحیح با کشورهای اسلامی همراه با حفظ عزّت و شرافت و با تدبیر و تعقل می‌توان برطرف نمود.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به وجود برخی اختلافات در داخل کشور افزود: اختلافات داخلی به نفع مملکت و نظام نیست و نباید برای رسیدن به منافع شخصی خود در اصول و منافع مردم اختلاف کرد؛ اینکه بعضی گروه‌ها می‌گویند ما باید باشیم و دیگران نباشند لجبازی است و به ضرر مملکت تمام می‌شود. همه باید برای حفظ منافع عموم مردم تلاش کنند و در کار‌هایشان خدا را در نظر بگیرند.

وی از توصیه‌های خود در رابطه با لزوم رفع سریع گرفتاری‌های مردم گفت: همه باید درصدد این باشند که مشکلات معیشتی و اقتصادی محرومین به زودی برطرف شود. نباید اختلافات داخلی باعث فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم شریف ایران شود.

آیت الله صافی گلپایگانی نسبت به اخذ زیاد مالیات از مردم تذکر داد و بیان کرد: نباید مردم را در فشار قرار داد و بیش از حد از آن‌ها مالیات گرفت؛ البته مالیات هم باید در جای صحیح خود مصرف گردد و از مصرف آن در جایی که بر خلاف اسلام و شریعت است پرهیز شود.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در ابتدای این دیدار، گزارشی از وضعیت منطقه و جهان اسلام، و نیز مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی داخل کشور ارائه داد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.