کد خبر : 43012
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 سپتامبر 2015 - 16:56
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی برای ارتقای جایگاه بین‌المللی اصفهان بسته هستند

استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی برای ارتقای جایگاه بین‌المللی اصفهان

استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی برای ارتقای جایگاه بین‌المللی اصفهان

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی برای ارتقای جایگاه بین‌المللی اصفهان باید از سوی مسئولان عملیاتی شود. به گزارش اهروصال، اصغر آذربایجانی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت توجه به حوزه ارتباطات اظهار داشت: حوزه ارتباطات در یک





رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی برای ارتقای جایگاه بین‌المللی اصفهان باید از سوی مسئولان عملیاتی شود.

به گزارش اهروصال، اصغر آذربایجانی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت توجه به حوزه ارتباطات اظهار داشت: حوزه ارتباطات در یک نهاد عمومی مثل شهرداری بسیار اهمیت بسیاری دارد و باید کاری کرد که در این حوزه، اتفاقات تأثیرگذاری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه امروز ثمرات فعالیت‌های رسانه‌ای شهرداری اصفهان مشاهده می‌شود، افزود: امروز ظرفیت‌های رسانه‌ای قابل توجهی در شهر اصفهان وجود دارد و باید کاری کرد که از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان افزایش شتاب حرکت اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان را ضروری خواند و گفت: حرکت توسعه اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان باید به میزان قابل توجهی شتاب گیرد و این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی توسعه مشارکت مردمی در مدیریت شهر را مهم دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت مردم و اعتماد عمومی از اهمیت بسیاری برخوردار است و این ظرفیت با ارتباط دوسویه با مخاطبان و استفاده از ظرفیت‌های لازم توسعه می‌یابد.

آذربایجانی با بیان اینکه مشارکت و اعتماد مردم به مدیریت شهری باید توسعه یابد، افزود: در این زمینه نقش رسانه‌ها بسیار مهم به شمار می‌رود و ما باید تلاش کنیم که این ارتباط بین مردم و مدیریت شهری را گسترش داده و شهروندان باید ببینند که رسانه‌های شهری خواستگاه واقعی آنها را مورد توجه قرار می‌دهند.

وی ارائه تحلیل‌های قوی و هوشمندانه را مهم دانست و گفت: یکی از جایگاه‌های ارتقای شأنیت اصفهان در حوزه ملی و بین‌المللی، رسانه‌های شهری و رسانه‌های شهرداری اصفهان است و ما باید در زمینه بالا بردن جایگاه اصفهان، از رسانه‌های محلی به خوبی استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان گفت: بسترسازی و ظرفیت‌سازی برای توسعه شهر اصفهان از اهمیت بسیاری برخوردار است و توسعه بسترهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در کنار استفاده از نخبگان بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان نیز باید نقدپذیری خود را افزایش دهند و در این زمینه باید اقدامات موثری صورت گیرد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.