کد خبر : 42990
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 سپتامبر 2015 - 16:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دومین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور به‌کار خود پایان داد بسته هستند

دومین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور به‌کار خود پایان داد

دومین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور به‌کار خود پایان داد

دومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه مازندران در بابلسر با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد. به گزارش اهروصال، شهناز روزبهانی رئیس بخش ورزش همگانی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم در مراسم اختتامیه این المپیاد در بابلسر با اشاره به اینکه حضور دانشجویان معلول نقطه قوت





دومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه مازندران در بابلسر با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش اهروصال، شهناز روزبهانی رئیس بخش ورزش همگانی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم در مراسم اختتامیه این المپیاد در بابلسر با اشاره به اینکه حضور دانشجویان معلول نقطه قوت این المپیاد بود، اظهارداشت: افزایش تعداد دانشجویان تحت پوشش این رقابت‌ها نیز از دستاوردهای مهم دیگر به شمار می‌رفت.

وی با اعلام اینکه براساس کارگروه ارزیابی، نتایج رضایت بخشی از این المپیاد حاصل شده است، عنوان کرد: امیدواریم با رقابت‌ها سبب شود در جهت توسعه اهداف تربیت بدنی و ورزش‌های همگانی گام‌های بیشتری برداریم.

صباقیان, سرپرست فنی المپیاد نیز با قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران برای فراهم کردن زمینه‌های برگزاری المپیاد یادآور شد: هدف از برگزاری دومین المپیاد ورزش‌های همگانی، دادن فرصت و ایجاد زمینه‌های لازم برای فعالیت دانشجویان در هر سطحی از توانمندی است.

وی ایجاد شور و نشاط به عنوان عنصر سلامت در دانشگاه‌ها را از اهداف این المپیاد برشمرد و گفت: از دست‌اندرکاران و داوطلبین که تلاش کردند و بدون چشمداشتی به فضای المپیاد نظم دهند قدردانی می‌کنم.

صباقیان با تاکید بر اینکه در این بخش از المپیاد مجموعا ۵۸ دانشگاه و ۳۰۰ دانشجوی دختر  در چهار رشته حضور داشتند، گفت: هدف از انتخاب رشته‌ها تنوع در رشته‌های ورزشی، سهل‌الوصول بودن آنها و توسعه ورزش همگانی در دانشگاه‌ها مدنظر قرار داشت.

وی با اعلام اینکه در ارزیابی‌ها نتایج در دو رشته تیمی و دو رشته انفرادی حاصل شد، گفت: در رشته‌های انفرادی ۳۰ دانشجوی برتر مشخص شدند.

صادقیان با اشاره به اینکه در رشته تیمی لی‌لی تعادلی ۵۸ تیم حضور داشتند که مجموعا  68 مسابقه برگزار و سه تیم برتر مشخص شد، گفت:  در رشته چرخ تانک نیز  سه تیم برتر و در رشته فریزبی و دارت معلولین نیز نفرات برتر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه سه دانشگاه برتر نیز با توجه به مجموع امتیازات معرفی شدند، افزود: دانشگاه‌های فردوسی مشهد، صنعتی سهند تبریز و رازی کرمانشاه به عنوان دانشگاه‌های برتر در بخش دختران و در بخش پسران علم و صنعت ایران اول، ایلام دوم و صنعتی نوشیروانی بابل در مجموع تیمی و انفرادی معرفی شدند.

صادقیان بیان کرد: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان میزبان المپیاد سوم در سال ۹۶ پرچم نیز به صورت نمادین به نماینده دانشگاه اهدا شد.

مرتضی دوستی, دبیر کل اجرایی دومین المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور نیز با اشاره به اینکه تلاش برای برگزاری بهتر این رقابت‌ها صورت گرفت، عنوان کرد: در حوزه فرهنگی نیز در این المپیاد تلاش کردیم خدمات خوبی ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه ارتباطات با شبکه‌های رادیویی و رسانه‌ای برای این رقابت‌ها در نظر گرفته شد، عنوان کرد: وزارت ورزش و مسئولان شهرستانی کمک‌های خوبی به این المپیاد داشتند که تبدیل محل برگزاری این رقابت‌ها به کمپ ورزشی از جمله این موارد است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.