کد خبر : 42969
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 سپتامبر 2015 - 16:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شروع مجدد بانوان برنزی فوتبال اصفهان با میزبانی از گرگانی‌ها بسته هستند

شروع مجدد بانوان برنزی فوتبال اصفهان با میزبانی از گرگانی‌ها

شروع مجدد بانوان برنزی فوتبال اصفهان با میزبانی از گرگانی‌ها

تیم آینده‌سازان میهمن نجف‌آباد دارنده نشان برنز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در هفته دوم فصل جدید لیگ و نخستین گام خود به دنبال غلبه بر وحدت ایثارگران گرگان و شروعی قدرتمند برای رسیدن به مقام قهرمانی است. به گزارش اهروصال، هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور روز جمعه ۲۰ شهریورماه با برگزاری





تیم آینده‌سازان میهمن نجف‌آباد دارنده نشان برنز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در هفته دوم فصل جدید لیگ و نخستین گام خود به دنبال غلبه بر وحدت ایثارگران گرگان و شروعی قدرتمند برای رسیدن به مقام قهرمانی است.

به گزارش اهروصال، هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور روز جمعه ۲۰ شهریورماه با برگزاری ۴ دیدار همزمان برگزار می‌شود که البته هفته دوم این لیگ پرافت و خیز برای نماینده اصفهان شروع کار محسوب می‌شود.

این مسابقات با تردید و یا حتی انصراف برخی تیم‌ها با حضور ۱۱ تیم از هفته گذشته آغاز شد و برنامه‌های دیدارها هم براساس همین حضور ۱۱ تیمی قرعه کشی شد اما با انصراف یکی دیگر از تیم‌ها در هفته نخست این تعداد به ۱۰ تیم تقلیل یافت و مشخص نیست که در آینده برنامه بازی‌ها هم براساس تعداد زوج تیم‌ها صورت می‌گیرد و یا اینکه در هر هفته به ۲ تیم استراحت داده می‌شود.

تیم آینده‌سازان میهمن نجف‌آباد دارنده نشان برنز دوره قبل این مسابقات هم امسال با ترکیب و کادر فنی متفاوت در این رقابت‌ها حاضر شده و درصدد است این بار مقاوم سومی خود را ارتقا بخشیده و امسال هم مانند گذشته رقیبی جدی برای بالانشینان جدول باشد.

بانوان فوتبالیست اصفهانی امسال با جذب چند بازیکن جدید تمرینات خود را در ورزشگاه آزادی نجف‌آباد آغاز کردند و مریم آنالویی سرمربی این تیم معتقد است که جلسات تمرینی این تیم به خوبی برگزار شده و امسال تنها برای قهرمانی مبارزه می‌کنند.

نماینده اصفهان که براساس برنامه قرار بود در هفته نخست مقابل آشیان همدان قرار بگیرد در آستانه سفر به این شهر باخبر شدند که تیم آشیان از شرکت در لیگ انصراف داده و به این ترتیب بازی نخست آینده‌سازان لغو شد تا در واقع هفته دوم آغاز کار شاگردان آنالویی باشد.

آِینده‌سازان در هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۰ شهریورماه در ورزشگاه رسالت نجف‌آباد میزبان وحدت ایثارگران گرگان است در حالی که سرمربی این تیم در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: ما به طور کامل برای این دیدار برنامه‌ریزی کرده‌ایم و می‌خواهیم امتیازات کامل این دیدار را از آن خود کنیم.

 

برنامه کامل دیدارهای هفته دوم لیگ برتر بانوان

جمعه ۲۰ شهریورماه

آینده‌سازان میهن نجف‌آباد – وحدت ایثار گرگان

شهرداری سیرجان – شهرداری بم

شهرداری ازنا – نماینده هیئت بوشهر

همیاری آذربایجان غربی – ملوان بندرانزلی

انتهای پیام/ج


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.