کد خبر : 42966
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 سپتامبر 2015 - 16:48
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هاشمی تیم ایران را طلایی کرد بسته هستند

هاشمی تیم ایران را طلایی کرد

هاشمی تیم ایران را طلایی کرد

علی هاشمی به مدال طلای حرکت یک ضرب دسته ۹۴ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا رسید. به گزارش اهروصال و به نقل از سایت فدراسیون وزنه‌برداری، رقابت‌های دسته ۹۴ کیلوگرم مسابقات آسیایی ۲۰۱۵ پوکت در حالی آغاز شد که مصطفی رجایی و علی هاشمی، دو نماینده کشورمان برای کسب مدال و قرار گرفتن جزو برترین‌های





علی هاشمی به مدال طلای حرکت یک ضرب دسته ۹۴ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا رسید.

به گزارش اهروصال و به نقل از سایت فدراسیون وزنه‌برداری، رقابت‌های دسته ۹۴ کیلوگرم مسابقات آسیایی ۲۰۱۵ پوکت در حالی آغاز شد که مصطفی رجایی و علی هاشمی، دو نماینده کشورمان برای کسب مدال و قرار گرفتن جزو برترین‌های این دسته باید با شش وزنه‌بردار دیگر در گروه خود رقابت می‌کردند.

در این دسته و در پایان حرکت یک‌ضرب علی هاشمی موفق شد پس از مهار وزنه‌ای ۱۶۵ کیلوگرمی در حرکت اول و ۱۶۸ کیلوگرمی در حرکت دوم، رقبا را پشت سر گذاشته و عنوان نخست را در این حرکت به خود اختصاص دهد. رجایی در این حرکت با ثبت وزنه ۱۵۵ کیلوگرم ششم شد.

رجایی دو بار در مهار وزنه‌های ۱۶۲ و ۱۶۳ کیلوگرمی ناکام ماند. او در حرکت دوضرب نیز تنها در حرکت دوم دوضرب خود موفق به ثبت رکورد ۱۹۱ کیلویی شد که نتوانسته بود در حرکت اول خود آن را ثبت کند. رجایی در حرکت پایانی نیز نتوانست از پس وزنه ۲۰۱ کیلویی برآید.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.