کد خبر : 42964
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 سپتامبر 2015 - 16:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیروزی برادران عالمیان و نوروزی و حذف تیم دو نفره ایران بسته هستند

پیروزی برادران عالمیان و نوروزی و حذف تیم دو نفره ایران

پیروزی برادران عالمیان و نوروزی و حذف تیم دو نفره ایران

رقابت‌های تنیس روی میز تور جهانی در بلژیک با ثبت چهار پیروزی و یک شکست برای نمایندگان ایران پیگیری شد. به گزارش اهروصال، در بخش دو نفره و در مرحله یک هشتم نهایی تیم نوشاد و نیما عالمیان در جدال با حریفانی از ژاپن به پیروزی ۳ بر یک دست یافت و راهی مرحله یک





رقابت‌های تنیس روی میز تور جهانی در بلژیک با ثبت چهار پیروزی و یک شکست برای نمایندگان ایران پیگیری شد.

به گزارش اهروصال، در بخش دو نفره و در مرحله یک هشتم نهایی تیم نوشاد و نیما عالمیان در جدال با حریفانی از ژاپن به پیروزی ۳ بر یک دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. برادران عالمیان در گیم‌های اول، دوم و چهارم با نتایج ۱۱ بر ۹، ۱۱ بر ۸ و ۱۱ بر ۷ پیروز شدند و فقط در گیم سوم با نتیجه ۱۱ بر ۹ شکست خوردند. این تیم فردا برای صعود به مرحله نیمه نهایی برابر تیمی از سوئد قرار خواهد گرفت.

در بخش دوبل و در همین مرحله تیم افشین نوروزی و میعاد لطفی در مصاف با تیمی از کشور میزبان ۳ بر صفر و با نتایج ۱۱ بر ۳، ۱۱ بر ۷ و ۱۲ بر ۱۰ تن به شکست داد و از صعود به دور بعدی باز ماند.

در بخش انفرادی افشین نوروزی در مرحله یک سی‌ودوم با حساب ۴ بر ۲ و با نتایج ۹ بر ۱۱، ۹ بر ۱۱، ۱۱ بر ۹، ۱۱ بر ۴، ۱۴ بر ۱۲ و ۱۱ بر ۹ مقابل دنیس کلین از آلمان به پیروزی رسید و گام به دور بعدی گذاشت. نوروزی در مرحله بعدی به مصاف آنتونی تران از سوئد خواهد رفت.

همچنین نوشاد عالمیان در مصاف با کیلومو ویتا از بلژیک ۴ بر صفر و با نتایج ۱۱ بر ۷، ۱۱ بر ۸، ۱۳ بر ۱۱ و ۱۶ بر ۱۴ برنده شد تا در مرحله یک شانزده نهایی برابر دیمیترو پیسار از اوکراین قرار بگیرد.

نیما عالمیان نیز یک برد دیگر را برای نمایندگان ایران در انفرادی به دست آورد و موفق شد ۴ بر ۲ و با نتایج ۱۵ بر ۱۳، ۶ بر ۱۱، ۱۱ بر ۸، ۸ بر ۱۱، ۱۱ بر ۶ و ۱۳ بر ۱۱ ریوسوکه کاروبه از ژاپن را مغلوب کند. عالمیان در مرحله بعد باید با احمد لی از ترکیه مسابقه بدهد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.