کد خبر : 42797
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 سپتامبر 2015 - 18:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای روند افزایشی بیکاری در بابل نگران کننده است بسته هستند

روند افزایشی بیکاری در بابل نگران کننده است

روند افزایشی بیکاری در بابل نگران کننده است

امام جمعه بابل با اشاره به رکود صنعتی در شهرهای استان، گفت: روند افزایشی بیکاری در بابل نگران کننده است. به گزارش اهروصال، حجت الاسلام حسن روحانی امروز در مراسم افتتاح طرح‌های بنیاد برکت مازندران در شرکت نگین فسفات شمال، اظهار داشت: سطح بیکاری شهرستان بابل در مقایسه با سایر مناطق و شهرستان‌های استان بیشتر





امام جمعه بابل با اشاره به رکود صنعتی در شهرهای استان، گفت: روند افزایشی بیکاری در بابل نگران کننده است.

به گزارش اهروصال، حجت الاسلام حسن روحانی امروز در مراسم افتتاح طرح‌های بنیاد برکت مازندران در شرکت نگین فسفات شمال، اظهار داشت: سطح بیکاری شهرستان بابل در مقایسه با سایر مناطق و شهرستان‌های استان بیشتر است.

وی افزود: سو تدبیر برخی مسئولان و مدیران گذشته، سبب رکود صنعت و افزایش بیکاری در شهرستان بابل شده است.

امام جمعه بابل، تصریح کرد: بابل با بیش از ۵۰۰ هزار جمعیت و برخورداری از واحدهای تولیدی و صنعتی متعدد با مشکلات فراوانی روبرو بوده و نیازمند توجه جدی مسئولان برای رفع این مشکل است.

روحانی، بیان داشت: تعطیلی مراکز صنعتی که به دلیل سو تدبیر مدیریتی غیرفعال شدند، موجب پدیداری بسیاری از مشکلات و معضلات خانوادگی و اجتماعی شده است.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب و اثرگذار بنیاد برکت در راستای تحقق به منویات مقام معظم رهبری پیرامون اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، حمایت از واحدهای صنعتی غیرفعالی بوده که امکان فعال کردن آنها امکان پذیر است.

امام جمعه بابل، با قدردانی از تلاش ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و بنیاد برکت، گفت: یکی از جلوه‌های برگزاری این مراسم، پیوند رحمت و برکت برای رفع مشکلات مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه است.

روحانی، با بیان اینکه رفع مشکلات مردم نشانگر رحمت و برکت است، افزود: امیدواریم این اقدامات، زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کند.

سید‌رضا سیف‌الله‌پور، مدیرعامل شرکت نگین فسفات شمال نیز در این مراسم گفت: شرکت نگین فسفات شمال در زمینی به وسعت ۱۲ هزار متر مربع احداث و راه اندازی شده است.

وی افزود: از عمده فعالیت‌های این شرکت، تولید مکمل غذایی دام و طیور (دی کلسیم فسفات) بوده و از توانایی ایجاد اشتغال برای ۴۵ نفر برخوردار است.

مدیرعامل شرکت نگین فسفات شمال، بیان داشت: این شرکت قادر به تولید سالانه ۱۷ هزار تن مکمل غذایی دام و طیور (دی کلسیم فسفات) بوده که در صورت دستیابی به این میزان تولید، علاوه بر تامین نیازهای داخلی ضرورت واردات این محصول نیز کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.