کد خبر : 42776
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 سپتامبر 2015 - 18:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آموزش یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در طرح قرآنی ۱۴۴۹ بسته هستند

آموزش یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در طرح قرآنی ۱۴۴۹

آموزش یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در طرح قرآنی ۱۴۴۹

محمدی نیا، مدیر شبکه قرآن سیما با اشاره به طرح قرآنی ۱۴۴۹ گفت: تا به حال ۱۳ هزار کلاس آموزشی برای آشنایی و حفظ سوره یس برگزار شده و بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مورد آموزش مستقیم قرار گرفته اند. به گزارش اهروصال، مراسم اختتامیه طرح قرآنی ۱۴۴۹ با عنوان ” قرآن





محمدی نیا، مدیر شبکه قرآن سیما با اشاره به طرح قرآنی ۱۴۴۹ گفت: تا به حال ۱۳ هزار کلاس آموزشی برای آشنایی و حفظ سوره یس برگزار شده و بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مورد آموزش مستقیم قرار گرفته اند.

به گزارش اهروصال، مراسم اختتامیه طرح قرآنی ۱۴۴۹ با عنوان ” قرآن کتاب زندگی” و با محوریت روخوانی، روانخوانی، مفاهیم و حفظ سوره یس در سالن همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این مراسم محمدی نیا، مدیر شبکه قرآن سیما، با اشاره به اینکه سال جاری سال همدلی و همزبانی نامیده شده اظهار داشت: شبکه های رادیویی و تلوزیونی طرح فراگیر ۱۴۴۹ را با محوریت سوره مبارکه یس و همچنین ۳۰ موضوع قرآنی اجرا می کنند که از ماه متبرک رمضان آغاز شده و تا امروز ادامه پیدا کرده است.

محمدی نیا از آغاز این طرح با نام ۱۴۴۱ در سال ۱۳۸۶ یاد کرد و گفت: اولین این طرح با محوریت سوره مبارکه زمر در شبکه قرآن برگزار شد و امسال برای نهمین بار شاهد برگزاری این طرح قرآنی هستیم.

وی با اشاره به اینکه طی دوره ۹ ساله، ۵۴ سوره قرآن مورد توجه جامعه قرار گرفته است، گفت: در حدود ۱۶۵۹ آیه از قرآن کریم تا به حال بررسی شده است.

مدیر شبکه قرآن از هدفگذاری روشن طرح یاد کرد و اظهار امیدواری کرد: در جهت تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم که مقام معظم رهبری سفارش فرمودند، موفق باشیم.

وی از همکاری سازمان ها و نهادهای مختلف فرهنگی و قرآنی در برگزاری این طرح فراگیر یاد کرد و گفت : تا به حال ۱۳ هزار کلاس آموزشی برای آشنایی و حفظ سوره یس برگزار شده و بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مورد آموزش مستقیم قرار گرفته اند.

طی آیین اختتامیه طرح ” قرآن کتاب زندگی” به ۳ هزار نفر از شرکت کنندگان کمک هزینه سفر زیارتی به مبلغ ۳ میلیون ریال اهدا می شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.