کد خبر : 42754
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 سپتامبر 2015 - 17:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سالانه ۵۰ تن مرغ سبز در شهرستان لارستان تولید می‌شود‌ بسته هستند

سالانه ۵۰ تن مرغ سبز در شهرستان لارستان تولید می‌شود‌

سالانه ۵۰ تن مرغ سبز در شهرستان لارستان تولید می‌شود‌

مدیر جهاد کشاورزی لارستـان با بیان اینکه در ۵۵ واحد فعال مرغ گوشتی این شهرستان در هر دوره ‌۱ میلیون و ۴۹۷ هزار قطعه جوجه‌ریزی صورت می‌گیرد، گفت: سالانه ۵۰ تن مرغ سبز در لارستان تولید می‌شود. به گزارش اهروصال، علی ارغون بعدازظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان





مدیر جهاد کشاورزی لارستـان با بیان اینکه در ۵۵ واحد فعال مرغ گوشتی این شهرستان در هر دوره ‌۱ میلیون و ۴۹۷ هزار قطعه جوجه‌ریزی صورت می‌گیرد، گفت: سالانه ۵۰ تن مرغ سبز در لارستان تولید می‌شود.

به گزارش اهروصال، علی ارغون بعدازظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان لارستان در تولید مرغ سبز از شهرستان‌های پیشرو استان محسوب می‌شود، اظهار داشت: سالانه ۵۰ تن مرغ سبز زیر نظارت شبکه دامپزشکی لارستان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۵ واحد مرغ گوشتی در لارستان فعال است، افزود: این واحدها در هر دوره ظرفیت تولید بیش از ۱ میلیون و ۴۹۷ هزار قطعه جوجه‌ریزی را دارند.

مدیر جهاد کشاورزی لارستـان با اشاره به اینکه ۵ واحد جدید مرغ گوشتی در این شهرستان در حال احداث است، تصریح کرد: این واحدهای جدید ظرفیت تولید مرغ گوشتی در لارستان را ۱۵۰ هزار قطعه افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه لارستان سالیانه با تولید ۱۲ هزار تن گوشت مرغ رتبه چهارم در استان را داراست، خاطر نشان کرد: گوشت سفید تولید شده در شهرستان لارستان، به شهرها و استانهای همجوار صادر می‌شود.

ارغون با بیان اینکه تولید گوشت مرغ در استان فارس به سطح مازاد بر نیاز این استان رسیده است، تصرح کرد: در لارستان نیز به دلیل تولید مازاد بر نیاز شهرستان، پروانه جدیدی برای احداث مرغداری گوشتی صادر نمی‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی لارستـان عنوان کرد: در لارستان ۲ کشتارگاه صنعتی طیور وجود دارد که در حال حاضر فقط کشتارگاه “ققنوس نصر اوز” با ظرفیت ۴ هزار قطعه در ساعت فعال است.

انتهای پیام/ آ


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.