کد خبر : 42739
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 سپتامبر 2015 - 17:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای روزانه ۱۵۰۰ تن شیر در قزوین تولید می‌شود بسته هستند

روزانه ۱۵۰۰ تن شیر در قزوین تولید می‌شود

روزانه ۱۵۰۰ تن شیر در قزوین تولید می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در استان قزوین روزانه ۱۵۰۰ تن شیر تولید می‌شود که این رقم باید به سه هزار تن افزایش پیدا کند. به گزارش اهروصال، نیازعلی ابراهیمی پاک ظهر امروز در قرارگاه جهاد اقتصادی استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در استان قزوین دو





رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در استان قزوین روزانه ۱۵۰۰ تن شیر تولید می‌شود که این رقم باید به سه هزار تن افزایش پیدا کند.

به گزارش اهروصال، نیازعلی ابراهیمی پاک ظهر امروز در قرارگاه جهاد اقتصادی استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در استان قزوین دو هزار و ۴۹۰ هکتار اراضی کشاورزی وجود دارد و این استان چهار دوم تولید کل کشور را در اختیار دارد.

وی افزود: استان قزوین در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی قزوین همچون زغال اخته، فندق و غیره در رتبه‌های نخست تا سوم قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مصداق اقتصاد مقاومتی به کشاورزی برمی‌گردد و کشاورزی وظیفه تامین حداقل خوراک کشور را برعهده دارد.

ابراهیمی پاک خاطرنشان کرد: ۴۵ موضوع که می‌توان بر روی آنها کار کرده برنامه‌‌ریزی‌های‌ لازم انجام شده و این موضوعات در جلسات هفتگی جهاد کشاورزی که با حضور استاندار قزوین برگزار می‌شود، بررسی می‌شود.

وی بیان کرد: محصولات کشاورزی در استان قزوین بر سه مبنای افزایش تولید، کارایی مصرف آب و مصرف داخلی و صادرات تولید می‌شوند که امیدواریم بتوانیم با این رویکردها صادارات و تولید را افزایش دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: در حوزه انگور و کشمش ۳۰ هزار هکتار انگور بارور در استان قزوین وجود دارد که امیدواریم با آبیاری قطره‌ای و داربستی کردن انگور این تولیدات را افزایش دهیم.

ابراهیمی پاک گفت: یک هزار و ۵۰۰ تن روزانه در استان قزوین شیر تولید می‌شود که این رقم باید به سه هزار تن افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.