کد خبر : 42698
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 سپتامبر 2015 - 17:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کمیته‌های شش‌گانه دفاع مقدس در دیلم تشکیل شد بسته هستند

کمیته‌های شش‌گانه دفاع مقدس در دیلم تشکیل شد

کمیته‌های شش‌گانه دفاع مقدس در دیلم تشکیل شد

فرماندار دیلم گفت: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن هفته دفاع مقدس کمیته‌های شش‌گانه فرهنگی، پشتیبانی، ایثارگران، امنیت نظامی، بهداشت و کمیته بانوان در دیلم تشکیل شده است. به گزارش اهروصال، حسن اسماعیلی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری هفته دفاع مقدس در شهرستان دیلم، با بیان اینکه این هفته متعلق به همه آحاد





فرماندار دیلم گفت: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن هفته دفاع مقدس کمیته‌های شش‌گانه فرهنگی، پشتیبانی، ایثارگران، امنیت نظامی، بهداشت و کمیته بانوان در دیلم تشکیل شده است.

به گزارش اهروصال، حسن اسماعیلی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری هفته دفاع مقدس در شهرستان دیلم، با بیان اینکه این هفته متعلق به همه آحاد جامعه است اظهار داشت: تقارن این هفته با دهه ولایت و امامت، عید غدیر خم، فرارسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس منشا خیر و برکت است.

وی تاکید کرد: با تلاش، کوشش وهمدلی و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان این مناسبت‌ها را با کیفیت هر چه تمام‌تر و با حضور مردم انجام می‌شود.

فرماندار دیلم با بیان اینکه همه باید در هفته دفاع مقدس فرهنگ شهادت، دفاع از مملکت، فرهنگ رشادت‌ها و جانفشانی‌ها را تبیین و به جامعه منتقل کنند، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همه بسیجی، فرزند، برادر و یا از خانواده‌های شهدا هستند و این نظام و انقلاب و دفاعی که واقعا مقدس بود متعلق به همه است.

اسماعیلی با تاکید بر سرکشی از خانواده شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس گفت: با سرکشی از خانواده شهدا، جانیازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس ضمن اینکه آنان مورد احترام  قرار بگیرند، باید مشکلات آنها بررسی و حل شود.

وی از تشکیل کمیته‌های دفاع مقدس در دیلم خبر داد و افزود: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن هفته دفاع مقدس کمیته‌های شش‌گانه فرهنگی، پشتیبانی، ایثارگران، امنیت نظامی، بهداشت وکمیته بانوان در دیلم تشکیل شده است.

فرماندار دیلم تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی کمیته‌های ستاد هفته دفاع مقدس با آماده‌سازی شهر توسط شهرداری، نصب پلاکادر و بنرهای هفته دفاع و کارهای فرهنگی مردم را بیش از پیش با دفاع مقدس و ۸ سال مقاوت دلیرمردان ایران اسلامی آشنا کنید.

در این نشست فرماندار به‌عنوان رئیس ستاد و فرمانده سپاه شهرستان دیلم به عنوان دبیر ستاد هفته دفاع مقدس دیلم معرفی شدند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.