کد خبر : 42630
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 سپتامبر 2015 - 21:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برانکو: کارنامه‌دارترین مربی پرسپولیس در ۱۵ سال گذشته هستم بسته هستند

برانکو: کارنامه‌دارترین مربی پرسپولیس در ۱۵ سال گذشته هستم

برانکو: کارنامه‌دارترین مربی پرسپولیس در ۱۵ سال گذشته هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به شایعه حضورش در تیم ملی کرواسی گفت: تا آنجا که می‌دانم تیم ملی کرواسی سرمربی دارد و تمام اینها حدس و گمان است. به گزارش اهروصال، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط حال حاضر این تیم اظهار داشت: بخش بسیار مهم کار





سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به شایعه حضورش در تیم ملی کرواسی گفت: تا آنجا که می‌دانم تیم ملی کرواسی سرمربی دارد و تمام اینها حدس و گمان است.

به گزارش اهروصال، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط حال حاضر این تیم اظهار داشت: بخش بسیار مهم کار را انجام دادیم و چهار سیکل را پشت سر گذاشتیم. هدف‌مان بالا بردن توان فردی و نیمکت‌نشینان بود که به این هدف رسیدیم. در کل از انرژی بازیکنان تیمم خیلی راضی هستم.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم از بازیکن خاصی نام ببرم تا به کسی ظلم شود، اما همه بچه‌ها در تمرین خوب بودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی روز شنبه این تیم با پیکان در جام حذفی هم خاطرنشان کرد: هدف ما در جام حذفی مانند هدف‌مان در لیگ است، یعنی می‌خواهیم در نهایت به قهرمانی برسیم. نمی‌خواهیم خودمان را فریب بدهیم، چون می‌دانیم پیکان تیم سختکوشی است. درست است که این تیم در لیگ یک بازی می‌کند، اما مجموعه خوبی است که الان هم در لیگ یک صدرنشین است.

برانکو در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل هندوستان گفت: ابتدا باید ابراز امیدواری کنم که تمام بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس سالم به ایران برگردند که این مسئله مهمی است، در ضمن باید پیروزی ایران را هم مقابل هندوستان تبریک بگویم. شاگردان کی‌روش مقابل هندوستان خوب بازی کردند. با توجه به تساوی گوام مقابل عمان این برد برای تیم ملی بسیار مهم بود. این نوع بردها باعث می‌شود اعتماد‌به‌نفس به تیم برگردد و تیم ملی به بردن عادت کند.

وی درباره اینکه یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی کرواسی است، خاطرنشان کرد: تا آنجا که می‌دانم تیم ملی کرواسی سرمربی دارد و تمام اینها حدس و گمان است. مسئولان فدراسیون فوتبال کرواسی باید بازی‌های این تیم را آنالیز کنند. من اصلاً نتایج کرواسی را دنبال نمی‌کنم و نمی‌دانم این اطلاعات از کجا آمده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من سه چهار مرتبه تا هدایت تیم ملی کرواسی پیش رفته‌ام، اما این اتفاق رخ نداده است. بعد از اینکه از ایران رفتم قبل از اسلاون بیلیچ گزینه سرمربیگری تیم ملی کرواسی بودم، اما همان زمان تصمیم گرفتم که در سطح باشگاهی کار کنم، الان هم در باشگاه هستم و بقیه مسائل هم حدس و گمان است.

برانکو در پاسخ به این سؤال که «اگر از طرف فدراسیون فوتبال کرواسی پیشنهاد رسمی دریافت کنید، از پرسپولیس جدا می‌شوید؟»، گفت: اصلاً در این مورد فکر نکرده‌ام و واقعاً حتی بازی کرواسی مقابل نروژ را ندیدم، چون در ایران نبودم.

وی در مورد اینکه آیا سفر یک روزه‌اش به امارات ربطی به مسئله سرمربیگری کرواسی دارد یا خیر، اظهار داشت: من برای کاری شخصی به امارات رفتم و برنامه این سفر را هم از ۱۰ روز پیش ریخته بودم، اما سفرم با بعضی از مسائل همزمان شد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا اصلاً از تیم ملی کرواسی پیشنهاد داشته‌اید؟»، گفت: من پیشنهاد اسلوونی را رد کردم، ضمن اینکه از تیمی از لهستان نیز پیشنهاد داشتم. بنابراین برای من چنین پیشنهادی غیرمنتظره نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها توسط سازمان لیگ و اینکه ابتدا برای قرارداد وی رقم بالایی اعلام شد، اما در ادامه سازمان لیگ این رقم را اصلاح کرده و کم کرد، گفت: شما رقم قراردادم را از آنهایی که در سازمان لیگ آن را نوشته‌اند، بپرسید. البته از خودشان هم بپرسید چقدر حقوق می‌گیرند. چرا آنها در سازمان لیگ حقوق خود را ننوشته و منتشر نکرده‌اند؟ چرا در مورد خودشان شفاف‌سازی نمی‌کنند؟ فکر می‌کنید آنها از چه کسی پول می‌گیرند؟

این مربی کروات همچنین تأکید کرد: قراردادم با پرسپولیس ۵۰ درصد از ارزش واقعی آن کمتر است. در مجموع می‌توان گفت قرارداد من و کادر فنی‌ام ۵۰ درصد از ارزش واقعی‌مان است.

برانکو افزود: به نوعی می‌توان گفت قرارداد من کمتر از مربیانی است که طی ۱۰، ۱۵ سال اخیر در پرسپولیس سرمربیگری کرده‌اند، در حالی که هیچ‌کدام از آنها رزومه من را نداشتند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که دنیزلی نیز از مربیان بزرگی بود که به پرسپولیس آمد، گفت: دنیزلی دوست بزرگ من است، اما او فقط در ترکیه و ایران کار کرده است. من دو بار با تیم‌هایم به جام جهانی رفته‌ام و یک بار هم مقام سوم جام جهانی را به دست آورده‌ام.

مربی پیشین تیم ملی کرواسی یادآور شد: در باشگاه‌های اروپا نیز با تیمم به جمع هشت تیم مرحله پایانی راه پیدا کرده‌ام. با تیم ملی ایران سوم جام ملت‌های آسیا شده و در بازی‌های آسیایی بوسان قهرمان شدیم. من همچنین قهرمانی در لیگ چین و کشور خودم را هم در کارنامه دارم. کدامیک از مربیان پرسپولیس در ۱۵ سال اخیر چنین کارنامه‌ای داشته‌اند؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که آری‌هان هم مربی بزرگی بود که این تیم فعالیت کرده است، گفت: آری‌هان با یک تیم چینی دوم شد، البته با گاوبندی که انجام دادند سر ما کلاه گذاشتند! مطمئن باشید پرسپولیس طی ۱۰، ۱۵ سال گذشته مربی که کارنامه‌اش بهتر از من باشد نداشته است. من نصف مربیانی که قبلاً اینجا بوده‌اند، قرارداد بستم.

برانکو تأکید کرد: البته ما به عنوان مربی گران هستیم، اما حرکت سازمان لیگ حرکتی غیرحرفه‌ای بود حتی طبق قانون می‌تواند مجازات هم داشته باشد، چون حقوق و دستمزد ما بدون اطلاع و اجازه از ما در رسانه‌ها منتشر کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که اما این قراردادها پارسال هم منتشر و رسانه‌ای شد، گفت: من نمی‌دانم چه کسی این اجازه را به مسئولان سازمان لیگ داده است و کدام مرجع قانونی این اجازه را داده است. سازمان لیگ از باشگاه‌ها ارتزاق کرده و به خاطر باشگاه‌ها سرپاست، نه اینکه باشگاه‌ها به سازمان لیگ وابسته باشند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.