کد خبر : 42597
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 سپتامبر 2015 - 20:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بخش درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان راه‌اندازی می‌شود بسته هستند

بخش درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان راه‌اندازی می‌شود

بخش درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان از راه‌اندازی مرکز شیمی‌درمانی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی کوثر سمنان خبر داد و گفت: این مرکز به‌منظور ایجاد بخش درمان بیماری سرطان در این بیمارستان ایجادشده است. به گزارش اهروصال، مهدی شادنوش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش





رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان از راه‌اندازی مرکز شیمی‌درمانی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی کوثر سمنان خبر داد و گفت: این مرکز به‌منظور ایجاد بخش درمان بیماری سرطان در این بیمارستان ایجادشده است.

به گزارش اهروصال، مهدی شادنوش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار است فردا در سفر یک‌روزه خود به استان سمنان این پروژه را افتتاح کند.

به گفته وی، محمد حاجی آقاجانی فردا به ۲شهرستان گرمسار و سمنان سفرکرده و ضمن بازدید از چند پروژه مهم درمانی و نیز نحوه خدمات‌رسانی بهداشت و درمان در این ۲ شهرستان، چند پروژه درمانی را نیز افتتاح خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان افزود: معاون وزیر بهداشت فردا ضمن بازدید از بیمارستان ۱۰ تختخوابی ایوانکی که در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است؛ از بیمارستان جدیدالتأسیس ۱۶۴ تختخوابی گرمسار نیز که هم‌اکنون در حال تجهیز است، دیدن خواهد کرد.

شادنوش با اشاره به اینکه این بیمارستان تقریباً تکمیل‌شده است، تصریح کرد: این بیمارستان قرار است تا در سفر هیئت دولت به استان سمنان به بهره‌برداری برسد.

بیمارستان ۱۶۴ تختخوابی گرمسار در زمینی به وسعت ۶ هکتار طرح‌ریزی‌شده است که دارای ۴ بخش داخلی، زنان و زایمان، جراحی و اطفال است.

زیربنای ساختمان بیمارستان مذکور ۱۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع است که در ۷ طبقه (دوطبقه زیرزمین و همکف و ۵ طبقه بالای آن) ساخته می‌شود.

در این بیمارستان ۱۶۴ تختخوابی، ۱۰ تخت ICU و هفت تخت CCU در نظر گرفته‌شده است.

بیمارستان ۱۶۴ تختخوابی گرمسار دارای آزمایشگاه، فیزیوتراپی و بخش دیالیز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان با اشاره به برنامه‌های معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان سمنان از افتتاح بخش شیمی‌درمانی مرکز آموزشی درمانی کوثر سمنان که به‌منظور درمان بیماران سرطانی ایجادشده است؛ توسط آقاجانی خبر داد.

شادنوش با اشاره به بازدید معاون وزیر بهداشت از کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی سمنان از افتتاح سه بخش تخصصی در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) سمنان توسط وی خبر داد.

به گفته وی، آقاجانی قرار است بخش‌های ICU، NICU و مرکز بارداری پرخطر مرکز آموزشی، درمانی امیرالمؤمنین سمنان را افتتاح کند.

برگزاری جلسه با متخصصان و پزشکان و نیز هیئت‌امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از دیگر برنامه‌های معاون وزیر بهداشت در سفر یک‌روزه به استان سمنان بود که رئیس این دانشگاه به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.