کد خبر : 42333
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 سپتامبر 2015 - 21:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اعتبارات عمرانی ورزش مازندران افزایش یابد بسته هستند

اعتبارات عمرانی ورزش مازندران افزایش یابد

اعتبارات عمرانی ورزش مازندران افزایش یابد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره اینکه ورزشکاران مازنی همواره نقش بسزایی در عرصه ملی دارند، گفت: اعتبارات ورزشی در استان مازندران افزایش یابد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، حبیب حسین زادگان شامگاه یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا اظهار داشت: استان مازندران جز استان‌هایی





مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره اینکه ورزشکاران مازنی همواره نقش بسزایی در عرصه ملی دارند، گفت: اعتبارات ورزشی در استان مازندران افزایش یابد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، حبیب حسین زادگان شامگاه یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا اظهار داشت: استان مازندران جز استان‌هایی است که سرانه ورزشی آن نزدیک معیار کشور است که در این بین شهرستان نکا با تلاش مسئولان جزء شهرستان هایی است که با سرانه ایده‌آل فاصله کمی دارد. 

وی، با اشاره به این که ۵۰ درصد از مدال‌های المپیک لندن توسط ورزشکاران مازندرانی کسب شد گفت: جهت‌گیری دستگاه ورزش و جوانان در یک سال آینده، کسب بیشترین سهمیه در المپیک ریو است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: ورزشکاران مازندرانی نقش به‌سزایی در موفقیت ورزش کشور دارند و از نظر سرانه ورزشی و کسب مدال جز استان‌های خوب کشور است.

حسین زادگان گفت: باید زیرساخت‌ها برای توسعه ورزش در جامعه فراهم شود و با توجه با مدال‌آوری ورزشکاران مازندرانی ، باید این  استان جز استان‌های ویژه محسوب شود.

مدیرکل ورزش و امورجوانان مازندران افزود: علاوه بر ورزش قهرمانی باید به ورزش همگانی نیز توجه بیشتری شود.

حسین پور سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا نیزدر این مراسم گفت: میزبانی رشته تکواندو در المپیاد کارگری کشور، افتتاح سالن نوذرآباد، افزایش ۱۰ درصدی بیمه شدگان ورزشی، دو عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی در رشته ژیمناستیک، صعود تیم والیبال بانوان شهرستان نکا به لیگ یک والیبال کشور از موفقیت‌های ورزشی ورزشکاران این شهرستان بوده است.

در پایان مراسم از زحمات شیدالله حسین پور تقدیر و مجتبی رضایی به  عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا منتخب شد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.