کد خبر : 42321
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 سپتامبر 2015 - 21:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای درخواست اعتبار ۳۲۰ میلیارد‌ریالی برای تکمیل بیمارستان ابهر‌ بسته هستند

درخواست اعتبار ۳۲۰ میلیارد‌ریالی برای تکمیل بیمارستان ابهر‌

درخواست اعتبار ۳۲۰ میلیارد‌ریالی برای تکمیل بیمارستان ابهر‌

مدیرکل ‌اجتماعی استانداری زنجان از درخواست اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریالی برای تکمیل بیمارستان ابهر خبر داد و گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی خدابنده ‌به ۲۴۴ تخت ارتقاء می‌یابد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، مسیح‌الله سلطانی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه بهداشت و امنیت غذایی اظهار داشت: پس از سفر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور





مدیرکل ‌اجتماعی استانداری زنجان از درخواست اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریالی برای تکمیل بیمارستان ابهر خبر داد و گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی خدابنده ‌به ۲۴۴ تخت ارتقاء می‌یابد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، مسیح‌الله سلطانی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه بهداشت و امنیت غذایی اظهار داشت: پس از سفر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور به زنجان اعتبارات خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان برای استان زنجان جذب شد.

وی ابراز کرد: تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ابهر از جمله مهمترین پروژه‌ها است که در زیربنایی به مساحت ۱۵ هزار و ۸۳۰ متر مربع و در شش طبقه احداث می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به پیشرفت ۶۱ درصدی بیمارستان ابهر گفت: برای تکمیل این پروژه ۳۲۰ میلیارد ریال از سازمان برنامه و بودجه مطالبه شده است.

وی عنوان کرد: احداث بخش سوختگی بیمارستان آیت‌الله موسوی در چهار طبقه از سال ۸۹ آغاز شده و تا کنون ۲۳ میلیارد ریال برای آن هزینه شده و درخواست اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار شده است.

سلطانی از دیگر پروژه‌های مهم بخش بهداشت و درمان به اجرای فاز دوم بخش آموزشی بیمارستان آیت‌الله موسوی اشاره کرد و گفت: توسعه این بخش از مصوبات سفر هیئت دولت به زنجان است که منتظر دریافت اعتبارات مورد نیاز برای اجرای آن هستیم.

وی تصریح کرد: بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی در شهرستان خدابنده که از مناطق محروم استان محسوب می‌شود، پاسخگوی نیازهای بیماران نبوده و باید فضای آن به بیمارستان ۲۴۴ تختی ارتقا یابد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به نیاز استان برای ایجاد بخش آی.سی.یو تنفسی در بیمارستان‌های استان، بیان کرد: ۹ تخت آی.سی.یو تنفسی برای بیمارستان‌های استان درخواست شده است.

وی عنوان کرد: پنج تخت آی.سی.یو تنفسی برای بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان، دو تخت برای بیمارستان ابهر و دو تخت برای بیمارستان خدابنده با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال مطالبه شده است.

انتهای پیام/ آ


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.