کد خبر : 42317
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 سپتامبر 2015 - 21:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نمایشگاه گل و گیاه البرز به‌صورت دائمی برگزار شود‌ بسته هستند

نمایشگاه گل و گیاه البرز به‌صورت دائمی برگزار شود‌

نمایشگاه گل و گیاه البرز به‌صورت دائمی برگزار شود‌

استاندار البرز با بیان اینکه نمایشگاه گل و گیاه این استان باید به صورت دائمی برگزار شود، گفت: باتوجه به ظرفیت‌های موجود در شهر کرج انتظار می‌رود مدیریت شهری اهتمام ویژه برای برپایی نمایشگاه دائمی در کرج اتخاذ کند. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، سیدحمید طهایی در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه گل و





استاندار البرز با بیان اینکه نمایشگاه گل و گیاه این استان باید به صورت دائمی برگزار شود، گفت: باتوجه به ظرفیت‌های موجود در شهر کرج انتظار می‌رود مدیریت شهری اهتمام ویژه برای برپایی نمایشگاه دائمی در کرج اتخاذ کند.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، سیدحمید طهایی در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج که شامگاه امروز در باغ گل‌ها ‌واقع در پارک چمران برگزار شد‌ در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خرسندیم ‌امسال با تجربه سال گذشته و با همت بیشتر، باغ گل و گیاه بسیار زیباتر و باشکوه‌تر برگزار شود.

وی افزود: استان البرز در کنار پایتخت به عنوان منطقه‌ای سرسبز و با آب و هوای بسیار مناسب برای رشد گل و گیاه مطرح است که به نظر می‌رسد کرج به عنوان باغ‌شهر می‌تواند با توجه به امکانات و استعدادهای موجود به ویژه در بخش خصوصی، نمایشگاه دائمی داشته باشد.

استاندار البرز با بیان اینکه از تکنولوژی روز و بخش فنی خوبی برای این بخش بکار گرفته شده و بخشی از محصولات خود را صادر می‌کند، گفت: البرز در بخش گیاهان، درخت، میوه و باغات و نیز بخش گل و گیاه حرف برای گفتن دارد که امید است این نمایشگاه به صورت دائمی در البرز برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای فعالیت کنیم که سایر مناطق شهر نیز دارای چنین نمایشگاهی باشد و در این راستا پیشنهاد می‌شود در مسیر جاده تهران به شمال و قزوین نیز تابلوها و اعلاناتی برای حضور بیشتر مردم در این مکان نصب شود.

طهایی ضمن ارزیابی نمایشگاه گل و گیاه کرج در ۲ سال گذشته، تصریح کرد: نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته با شکوه‌تر و پربارتر برگزار شد که ناشی از تجربیات برگزارکنندگان بود و فضا بسیار مطلوب‌تر از گذشته به نظر می‌رسد.

استاندار البرز با اشاره به نقاط ضعف این نمایشگاه به مدت کوتاه برگزاری آن اشاره کرد و افزود: باید با توجه به هویت باغ شهری کرج، نمایشگاه دائمی در شهر وجود داشته باشد و این فرصتی است که در اختیار ما مسئولان قرار دارد و انتظار می‌رود این امر مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

وی اظهار داشت: ابتکاراتی که در نمایشگاه امسال به کار گرفته شد فضای مطلوبی به وجود آورد که امید است ادامه داشته باشد و این از نقاط قوت این نمایشگاه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ آ

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.