کد خبر : 423
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 ژانویه 2015 - 13:26

رحیم شاهی سرپرست شهرداری اهر شد

رحیم شاهی سرپرست شهرداری اهر شد

به گزارش اهروصال، اعضای شورای اسلامی شهراهر در پایان نشست بعد از ظهر دوشنبه پس از رای گیری رحیم شاهی را به‌عنوان سرپرست شهرداری اهرتعیین نمودند.   گفتنی است وی متولد ۱۳۵۳، سرپرست شهرداری ورزقان،معاونت اداری مالی شهرداری ورزقان،کارشناس مسایل سیاسی فرمانداری ورزقان،مسئول خدمات شهری ورزقان،مسئول ناحیه یک شهرداری اهر،مسئول املاک،مسئول خدمات شهری شهرداری منطقه

به گزارش اهروصال، اعضای شورای اسلامی شهراهر در پایان نشست بعد از ظهر دوشنبه پس از رای گیری رحیم شاهی را به‌عنوان سرپرست شهرداری اهرتعیین نمودند.

 


گفتنی است وی متولد ۱۳۵۳، سرپرست شهرداری ورزقان،معاونت اداری مالی شهرداری ورزقان،کارشناس مسایل سیاسی فرمانداری ورزقان،مسئول خدمات شهری ورزقان،مسئول ناحیه یک شهرداری اهر،مسئول املاک،مسئول خدمات شهری شهرداری منطقه ۲،معاونت شهرداری منطقه ۲ ،کارشناس رسمی دادگستری و دانشجوی دکترای کشاورزی، از سوابق مهندس رحیم شاهی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
m سه‌شنبه , 6 ژانویه 2015 - 14:01

کاش اعضای شورای شهر به فکر شهرباشند نه به فکر خودشان آنها نماینده رای دهندگانشان نیستند بلکه یکصد هزار نفرند یک روز یک تصمیمی و روز بعد تصمیمی دیگری می گیرند لطف کنند با ارایه طرح ها در عمران شهرگام بردارند تا مردم را به خود جذب کنند نه با کارهای زودگذر در کاره وقفه ایجاد کنند اما از وضع خیابانها، پیاده روهاو عقب کشی های ساختمان ها بی خبرند

ایمان زاده سه‌شنبه , 6 ژانویه 2015 - 16:40

باید منتظر ماند ودید چه بر سر سرپرست میاید.او که مهندس عمران بود چنین شد.این دانشجوی کشاورزی است. هر چند که دیر شده باید از این عزیزان پرسید هدف شما از شورا بودن چه بود.

مهدی سه‌شنبه , 6 ژانویه 2015 - 17:43

یه شهردار خوب داشتیم که اونم به لطف اقایون شورا عزل شد.

رضا شنبه , 10 ژانویه 2015 - 9:37

واقعا حیف آقای شکری .کارایی که آقای شکری تو این مدت یکسال کرد چهره شهرو عوض کرده بود تنها امید ما به آبادانی شهر به آقای شکری بود که اونم به لطف آقایون از دست دادیم.نمیدونم تعریف ما از یه شهردار خوب چیه؟آقای شکری با بودجه کم کاری کرده بود کارستان.لطفا آقایون در مورد دلایل برکناری شفاف سازی کنند.واقعا حیف به شهری به قدمت و پیشینه اهر.

افشاری یکشنبه , 11 ژانویه 2015 - 19:38

با سلام خدمت مردم عزیزم اهر.در مورد عزل شهردار جناب آقای شکری تا وقتی که از دهان خود شورا نشنوید و شورای اهر دلایل خود را نگویند بدانید حقایق روشن نخواهد شد ان شااله به زودی در یکی از مساجد شهر جلسه ای برگزار خواهد شد و از تمام شورا ها دعوت خواهیم کرد که به سوالات مردم جواب دهند .لطفا تمام روشن فکران و کسانی که سوال دارند خودشان را اماده کنند تا شخصا از خود شوراها سوال خود را بپرسند تا چند روز اینده محل و زمان جلسه اعلام خواهد شد.

عباس چهارشنبه , 14 ژانویه 2015 - 21:59

در انتخاب کج سلیقه گی شده چون مدرک با مسعولیت مرتبت نیست

نظرات بسته شده است.