کد خبر : 42214
تاریخ انتشار : شنبه 5 سپتامبر 2015 - 13:59

ایجاد شاعبه در انتخابات باعث حاشیه سازی می شود

ایجاد شاعبه در انتخابات باعث حاشیه سازی می شود

به گزارش اهروصال، سید محمدعابدی در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان اهر، با اشاره به اینکه اعیاد مذهبی در قالب مشارکت های مردمی برگزار می شود، گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی در جهت برگزاری اعیاد مذهبی مفید و موثر خواهد بود. فرماندار شهرستان اهر تنها راه برگزاری هرچه باشکوه تر مناسبت ها را همکاری

به گزارش اهروصال، سید محمدعابدی در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان اهر، با اشاره به اینکه اعیاد مذهبی در قالب مشارکت های مردمی برگزار می شود، گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی در جهت برگزاری اعیاد مذهبی مفید و موثر خواهد بود.
فرماندار شهرستان اهر تنها راه برگزاری هرچه باشکوه تر مناسبت ها را همکاری مسئولان و اصناف دانست و افزود: کشوری بدون پشتیبانی ولایت فقیه به تباهی و فساد کشیده می شود.
وی با بیان اینکه انتخابات مجلس یکی از حساس ترین انتخابات در کشور است، ادامه داد: از شاعبه های انتخاباتی پیشگیری و در صورت مشاهده برخورد می شود.
عابدی وحدت و همدلی را عامل موثری در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری عنوان کرد، بیان داشت: ایجاد شاعبه و شایعه در انتخابات باعث حاشیه سازی خواهد شد.
وی اضافه کرد: عملکرد مسئولان شهرستان اهر الگویی مناسبی برای دیگر شهرستان های آذربایجان شرقی است.
فرماندار شهرستان اهر در پایان با تاکید براینکه با اطلاع رسانی مطلوب از مردم برای حضور پرشور در نماز عید قربان دعوت شود، خاطرنشان کرد: استفاده از تجارب تشکل های دینی در مناسبت های مختلف مذهبی موثر و تاثیر گذار خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
کاظم یکشنبه , 6 سپتامبر 2015 - 9:02

شائبه: به معنی شایعه، شک و گمان

نظرات بسته شده است.