کد خبر : 42187
تاریخ انتشار : جمعه 4 سپتامبر 2015 - 22:34
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خانه هنرمندان شهرستان رابر به‌زودی تاسیس می‌شود‌ بسته هستند

خانه هنرمندان شهرستان رابر به‌زودی تاسیس می‌شود‌

خانه هنرمندان شهرستان رابر به‌زودی تاسیس می‌شود‌

مراسم نکوداشت مفاخر شهرستان رابر با حضور پیروز ارجمند برگزار و وعده ساخت خانه هنرمندان رابر در این مراسم داده شد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، مراسم نکوداشت مفاخر شهرستان رابر ظهر امروز با حضور امام جمعه بخش هنزاء، فرماندار رابر، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رابر،پیروز ارجمند ،سعادت ارجمند، شاهپور حسینی از





مراسم نکوداشت مفاخر شهرستان رابر با حضور پیروز ارجمند برگزار و وعده ساخت خانه هنرمندان رابر در این مراسم داده شد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، مراسم نکوداشت مفاخر شهرستان رابر ظهر امروز با حضور امام جمعه بخش هنزاء، فرماندار رابر، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رابر،پیروز ارجمند ،سعادت ارجمند، شاهپور حسینی از مفاخرشهرستان رابر وچهره‌های ماندگارکشوری،جمع کثیری از مسئولان وهنرمندان رابر در محل سالن اجتماعات فرمانداری رابر برگزار شد.

در این مراسم علیجان سلیمانی بابیان اینکه نعمت هنر وهنرمندی جلوه‌ای از جلوه‌های زیبای هنر، هنرآفرین وخالق هستی است اظهار داشت: گرچه بخشی از هنرمندی اکتسابی است اما عمده وخمیر مایه هنرمندی لطف وعنایت خداست.

فرماندار رابر در همین راستا از بنیانگذار کبیر انقلاب بعنوان یک هنرمند بزرگ یاد کرد با هنرمندی خود در دل مردم جای گرفت وتوده‌های مردم را به حرکت درآورد وبعنوان یک هنرمند در عرصه سیاسی ،دینی وبین الملل حرکتی را آغاز کرد که به ذهن هیچ فردی خطور نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه دو نوع هنر متعهد وهنر ابتذال داریم گفت: هنری که برمحور خدا،دین وولایت پذیری حرکت کند هنر متعالی ومثبت است که می‌تواند عزت دنیا وآخرت را به دنبال داشته باشد، اما هنر ابتذال هنریست که جامعه را به سوی فساد سوق می دهد وهنریست که اگر در دست سودجویان قرار گیرد به جز تخریب افکار جوانان چیزی بدنبال ندارد.

همچنین در این مراسم پیروز ارجمند با بیان اینکه شهرستان رابر قداست وبنیان فرهنگی دارد گفت: شهرستان رابر یکی ازشهرستانهای نام آور در حوزه های تعزیه ،آیینها وآداب ورسوم ،صنایع دستی در سراسر کشور به شمار می رود.

وی با اشاره به استعدادها وپتانسیل‌های فرهنگی شهرستان رابر از احداث خانه هنر در شهرستان رابر درآینده‌ای نزدیک خبر داد وافزود: پیگیری‌های لازم انجام شده وزمین آن توسط فرمانداری وشهرداری آماده شده است.

ارجمند گفت: این خانه شامل کتابخانه ،موزه مردمشناسی ،خانه تعزیه ،خانه شعر ،کافه کتاب ،کارگاه صنایع دستی می‌باشد که باعث حضور هنرمندان  از سراسر کشور وجهان در شهرستان رابر می شود.
انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.