کد خبر : 42172
تاریخ انتشار : جمعه 4 سپتامبر 2015 - 22:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ملت و مسئولان نباید در مقابل نفوذ دشمنان بی‌تفاوت باشند بسته هستند

ملت و مسئولان نباید در مقابل نفوذ دشمنان بی‌تفاوت باشند

ملت و مسئولان نباید در مقابل نفوذ دشمنان بی‌تفاوت باشند

امام جمعه موقت زنجان گفت: در روایات و قرآن بر ضرورت دفاع از کیان و سرزمین اسلامی تاکید شده است و یکی از دلایلی که سبب نفوذ دشمن به خاک کشور می‌شود، غفلت است. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم حجت‌الاسلام سی رضا موسوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره





امام جمعه موقت زنجان گفت: در روایات و قرآن بر ضرورت دفاع از کیان و سرزمین اسلامی تاکید شده است و یکی از دلایلی که سبب نفوذ دشمن به خاک کشور می‌شود، غفلت است.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم حجت‌الاسلام سی رضا موسوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره به ضرورت پرهیز از غفلت در مواجه با دشمن اظهار داشت: در روایات و قرآن بر ضرورت دفاع از کیان و سرزمین اسلامی تاکید شده است و یکی از دلایلی که سبب نفوذ دشمن به خاک کشور می‌شود، غفلت است.

وی تصریح کرد: ملت و مردم مسلمان باید در مقابل حوادث هوشیار بوده و آمادگی مقابله با خطرات را داشته باشند.

امام جمعه موقت زنجان هوشمندی و صلابت در مقابل دشمنان را ابراز کلیدی در مبارزه با دشمن دانست و خاطر‌نشان کرد: مردم باید با تکیه بر هوشمندی و صلابت برای مقابله با دشمنان انقلاب آماده باشند.

وی داشتن روحیه پر نشاط و شاداب را صلاح مبارزه با دشمنان دانست و بیان کرد: ملت نباید از داشته‌های خود غفلت داشته و برای مقابله با دشمنان بر توانمند‌سازی  خود تکیه کند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به فرا رسیدن سالروز حادثه ۱۷ شهریور بیان کرد: در این روز بسیاری از مردم برای دفاع از دین اسلام جان خود را از دست دادند که بیش از ۳ هزار نفر مردم بی گناه به خاک و خون کشیده شدند.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه مصادف با ۲۵ ذی‌القعده حادثه دحوالارض اتفاق افتاده است که در این روز زمین از زیر کعبه  گسترده شده است.

امام جمعه موقت زنجان با توصیه بر زنده‌داری در شب دحوالارض بیان کرد: در روایات اسلامی بر روزه و شب زنده داری این شب با فضیلت تاکید شده است.

وی با اشاره به شهادت شهید آیت‌الله قدوسی و سرتیپ وحید دستجردی در روز ۱۴ شهریورماه سال ۶۰ گفت: منافقان در این روز دو تن از شخصیت‌های بزرگ انقلاب را به شهادت رسانند که این بزرگوارن از جمله افراد انقلابی موثر بودند.

حجت‌الاسلام موسوی روز ۲۲ ذی القعده، ۱۶ شهریورماه را روز مخصوص زیارتی امام رضا(ع) دانست و خاطر‌نشان کرد: روزهای ۲۲ و۲۵ ذی العقده از جمله روزهای سفارش شده برای زیارت امام رضا( ع) است.

وی با اشاره به ضرورت توجه مسئولان به اجرای عدالت گفت: همه مردم نیازمند اجرای عدالت و دوری از تبعیض‌ها در جامعه هستند و باید این امر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/

 


برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.