کد خبر : 42152
تاریخ انتشار : جمعه 4 سپتامبر 2015 - 22:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انتقال ۶تروریست النصره با بالگرد به بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی بسته هستند

انتقال ۶تروریست النصره با بالگرد به بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی

انتقال ۶تروریست النصره با بالگرد به بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی در ادامه حمایت‌های تسلیحاتی و لجستیکی از گروه‌های تروریستی در سوریه،۶ تروریست مجروح وابسته به جبهه النصره را برای مداوا با بالگرد نظامی به بیمارستان‌های خود منتقل کرد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)،نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل،شامگاه پنجشنبه(دوازدهم شهریور)،۶ تروریستی را که در سوریه مجروح شده





رژیم صهیونیستی در ادامه حمایت‌های تسلیحاتی و لجستیکی از گروه‌های تروریستی در سوریه،۶ تروریست مجروح وابسته به جبهه النصره را برای مداوا با بالگرد نظامی به بیمارستان‌های خود منتقل کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)،نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل،شامگاه پنجشنبه(دوازدهم شهریور)،۶ تروریستی را که در سوریه مجروح شده بودند، برای مداوا به بیمارستان‌های اسرائیلی در مناطق اشغالی منتقل کردند.

بر  اساس این گزارش،نظامیان صهیونیست،۶ تروریست مجروح را با بالگرد منتقل کردند که یک تحول کیفی در شیوه انتقال تروریست‌های مجروح وابسته به جبهه النصره و دیگر گروه‌های فعال در منطقه به شمار می‌رود.علت استفاده صهیونیست‌ها از بالگرد برای انتقال تروریست‌های مجروح، اعتراض ساکنان جولان اشغالی سوریه و مخالفت آنها با عبور خودرویی که حامل تروریست‌ها بود،اعلام شده است.

گروهی از ساکنان جولان اشغالی سوریه، در ماه ژوئن گذشته با یک دستگاه خودروی وابسته به نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل که در حال انتقال دو تروریست مجروح وابسته به جبهه النصره بود، هنگام عبورش از جاده جبل الشیخ مجدل شمس در جولان اشغالی مقابله  کردند که به هلاکت دو تروریست منجر شد که در پی این اقدام خودجوش مردم،نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل به بازداشت شهروندان سوری مخالف تروریست‌ها در مجل شمس اشغالی پرداختند.

اعلام خبر انتقال ۶ تروریست مجروح وابسته به جبهه النصره به بیمارستان‌های رژیم اسرائیل در حالی است که رسانه‌های اشغالگران در برهه اخیر اخبار مربوط به شیوه انتقال تروریست‌های مجروح را منتشر نمی‌کردند و اعلام خبر انتقال آنها با بالگرد در روز جمعه بار دیگر حجم حمایت‌های رژیم اسرائیل از گروه‌های تروریستی و خدمات متقابل این گروه‌ها به اشغالگران را بر ملا می‌کند.

رادیو اسرائیل صبح جمعه از انتقال یک تروریست مجروح بیست ساله با یک دستگاه بالگرد نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان زیف در صفد برای درمان خبر داده بود.همچنین رسانه‌های دیگر اشغالگران از انتقال پنج تروریست مجروح به بیمارستان رمبام در حیفا با یک فروند بالگرد نیروی هوایی رژیم اسرائیل خبر داده بودند.

گزارش‌های رسانه‌ای اطلاعاتی،ارتباط رژیم اشغالگر اسرائیل با گروه‌های تروریستی در منطقه به ویژه تروریست‌های فعال در سوریه را به شکل مستند مورد تاکید قرار می‌دهند به طوری که رژیم اشغالگر انواع حمایت‌ها را از تروریست‌ها ادامه می‌دهد و متقابلا گروه‌های تروریستی هم طرح‌های توسعه طلبانه و خونین اشغالگران صهیونیست را اجرا می‌کنند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.