کد خبر : 42102
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 سپتامبر 2015 - 22:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لیونی: نتانیاهو باید بداند برنامه هسته‌ای ایران را نمی‌توان به عقب بازگرداند بسته هستند

لیونی: نتانیاهو باید بداند برنامه هسته‌ای ایران را نمی‌توان به عقب بازگرداند

لیونی: نتانیاهو باید بداند برنامه هسته‌ای ایران را نمی‌توان به عقب بازگرداند

یکی از اعضای کنست رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو باید بداند چرخ‌های برنامه هسته‌ای ایران را حتی اگر کنگره بخواهد نمی‌توان به عقب بازگرداند. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، “زیپی لیونی” از اعضای کنست روز چهارشنبه و پس از آنکه “باراک اوباما” رئیس جمهور آمریکا توانست به تعداد رای لازم برای اطمینان یافتن





یکی از اعضای کنست رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو باید بداند چرخ‌های برنامه هسته‌ای ایران را حتی اگر کنگره بخواهد نمی‌توان به عقب بازگرداند.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، “زیپی لیونی” از اعضای کنست روز چهارشنبه و پس از آنکه “باراک اوباما” رئیس جمهور آمریکا توانست به تعداد رای لازم برای اطمینان یافتن از تایید توافق هسته‌ای ایران در کنگره برسد، به شدت از “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و از وی خواست تا سیاست‌های خود را بازبینی کند.

وی افزود: در سایه خبرهایی که از آمریکا می‌آید و در آستانه “یوم کیپور”، نتانیاهو باید در زمینه شکست درباره موضوع ایران، موضوعی که همه بهای آن را پرداختیم، به تحقیق بپردازد.

وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی گفت: از زمانی که توافقنامه با ایران به امضا رسید، ایران به مشروعیت رسیده و جهان نیز قضاوت درباره این توافق را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: یک نخست وزیر مسئول باید این را بداند که این چرخ ها را حتی اگر کنگره بخواهد، نمی‌توان به عقب بازگرداند و باید یک ارزیابی جدیدی درباره اوضاع داشته باشد و به سرعت ویرانی‌های حاصل از اقداماتش را کاهش دهد.

لیونی گفت: ایران با وجود مخالفت‌های اسرائیل قدرتمندتر شده و اتحاد با آمریکا به یک موضوع ستیزه جویانه تبدیل شده و یهودیان آمریکا نیز به شدت از این موضوع آسیب دیدند و اسرائیل بهای امنیتی زیادی به دلیل این موضوع می‌پردازد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی بار دیگر بر مخالفت با توافق هسته ای ایران تاکید کرده و از تلاش های خود برای به شکست کشاندن توافق حمایت نموده است که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز گذشته ۳۴ رای لازم برای حفظ وتوی احتمالی قطعنامه کنگره در مخالفت با توافق را کسب کرده است.

نتانیاهو بارها به صورت علنی در مخالفت با توافق هسته ای صحبت کرده است. وی همچنین با حضور در کنگره آمریکا و سخنرانی علیه توافق هسته ای، موجب خشم و ناراحتی مقام های کاخ سفید شده است.

نتانیاهو که مخالفانش وی را به ضربه زدن به روابط تل آویو و واشنگتن متهم کرده اند، امروز پنج شنبه گفت: این مساله برای وی اهمیت داشته است که نگرانی های تل آویو را نشان داده است.

وی بارها مدعی شده است که توافق هسته ای نمی تواند مسیر ایران برای دستیابی به سلاح اتمی را مسدود کند.

انتهای پیام


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.