کد خبر : 41994
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 سپتامبر 2015 - 19:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۲۵۰۰ مدرسه نیمه تمام کشور توسط خیران مدرسه‌ساز به بهره‌برداری رسید بسته هستند

۲۵۰۰ مدرسه نیمه تمام کشور توسط خیران مدرسه‌ساز به بهره‌برداری رسید

۲۵۰۰ مدرسه نیمه تمام کشور توسط خیران مدرسه‌ساز به بهره‌برداری رسید

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام کشور توسط خیران مدرسه‌ساز در نقاط مختلف تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است. به گزارش اهروصال، محمدرضا حافظی عصر امروز در صحن رسمی شورای شهر اظهار داشت: شش هزار و ۸۰۰ پروژه دولتی نیمه تمام در کشور وجود دارد





رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام کشور توسط خیران مدرسه‌ساز در نقاط مختلف تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش اهروصال، محمدرضا حافظی عصر امروز در صحن رسمی شورای شهر اظهار داشت: شش هزار و ۸۰۰ پروژه دولتی نیمه تمام در کشور وجود دارد که به دلیل نبود اعتبارات لازم دولت قادر به تکمیل این پروژه‌ها نیست.

وی افزود: با مصوبه مجلس شورای اسلامی تکمیل این تعداد پروژه نیمه تمام در اختیار خیران مدرسه‌ساز قرار گرفت تا مجمع خیران با مشارکت خود در تکمیل این پروژه‌ها بتواند عملیات احداث آن‌ها را سرعت بخشیده و این پروژه‌ها را به اتمام رساند.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور با بیان این‌که هم اینک بیش از دو هزار ۵۰۰ فقره از این پروژه‌ها توسط خیران مدرسه‌ساز تکمیل شده است، عنوان کرد: باقیمانده این پروژه‌ها نیز در اولویت سرمایه‌گذاری خیران مدرسه‌ساز کشور قرار گرفته‌اند.

وی از فعالیت موفق و مطلوب خیران مدرسه‌ساز در طول مدت زمان خدمت خود یاد کرد و گفت: در مدت فعالیت، این مجمع موفق به احداث مدارس بسیاری در نقاط مختلف کشور بیش از ظرفیت دولت شده است که هم اینک ۳۵ درصد از کل مدارسی که در کشور وجود دارد با همت خیران مدرسه‌ساز احداث شده است.

حافظی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان جامعه خیران مدرسه‌ساز و وزیر آموزش و پرورش خبرداد و بیان کرد: به سبب این تفاهم‌نامه مقرر شده است این مجمع صندوق گسترش عدالت آموزشی را در کشور راه‌اندازی کند.

وی هدف از افتتاح صندوق گسترش عدالت آموزشی را توسعه امکانات آموزش در نقاط محروم کشور به میزان یکسان دانست و تصریح کرد: هم اینک بسیاری از مناطق روستایی و عشایری کشور محروم از امکانات مناسب آموزشی هستند که این خود دانش‌آموزان این مناطق را در یادگیری دروس و ادامه تحصیل با مشکل مواجه کرده است.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور خاطرنشان کرد: در روند برگزاری نشست مجمع خیران در کشور با توسعه این حرکت در سطح کلان آن موافقت شده تا با همکاری و توسعه عدالت هیج دانش‌آموزی در هیچ نقطه‌ای از کشور به دلیل عدم تمکن مالی از تحصیل باز نماند.

وی افزود: امید است این صندوق بتواند منشأ آثار و برکات گسترده‌ای در آینده‌ای نزدیک در کشور باشد.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور با اشاره به حمایت‌های همه جانبه مسئولان شهرستانی از توسعه مشارکت‌های مردمی در شهرستان بروجرد گفت: با فراهم سازی زمینه‌های مشارکت مردمی در این امر خداپسندانه توسط شورای شهر و شهرداری بروجرد می‌توان با دعوت از خیران علاقمند به فعالیت در این حوزه زمینه مشارکت فعال آن‌ها را فراهم کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.