کد خبر : 41980
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 سپتامبر 2015 - 17:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تکمیل ظرفیت‌ خالی واحدهای صنعتی راهکار پیشرفت در شرایط پساتحریم است بسته هستند

تکمیل ظرفیت‌ خالی واحدهای صنعتی راهکار پیشرفت در شرایط پساتحریم است

تکمیل ظرفیت‌ خالی واحدهای صنعتی راهکار پیشرفت در شرایط پساتحریم است

استاندار مرکزی بابیان اینکه تسهیل مشکلات واحدهای صنعتی استان مرکزی نیازمند چاره اندیشی است، گفت: در شرایط پساتحریم تنها راه پیشرفت جامعه تکمیل ظرفیت‌های خالی واحدهای صنعتی است. به گزارش اهروصال، محمود زمانی‌قمی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکل‌های واحدهای صنعتی که در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد بااشاره به نقش مسئولان استان مرکزی





استاندار مرکزی بابیان اینکه تسهیل مشکلات واحدهای صنعتی استان مرکزی نیازمند چاره اندیشی است، گفت: در شرایط پساتحریم تنها راه پیشرفت جامعه تکمیل ظرفیت‌های خالی واحدهای صنعتی است.

به گزارش اهروصال، محمود زمانی‌قمی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکل‌های واحدهای صنعتی که در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد بااشاره به نقش مسئولان استان مرکزی در ساماندهی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان اظهار داشت: واحد‌های صنعتی و تولیدی نقش بسزایی در کارآفرینی دارند بنابراین برای کاهش بیکاری در جامعه باید مشکلات آن ها ساماندهی و تسهیل شود.

وی افزود: اکنون ما در شرایط پساتحریم قرار داریم و در این وضعیت تنها راه پیشرفت جامعه تکمیل ظرفیت‌های خالی واحدهای صنعتی است و نزدیک ترین راه برای اشتغال‌زایی همین راه است.

زمانی‌قمی خاطرنشان کرد: نهادهایی که از شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی بدهی را در مدت زمان محدود طلب می‌کنند باید توجه داشته باشند که این شرکت‌ها تا زمانی که در گودال مشکلات دست و پا می‌زنند و تولیدی ندارند قادر به پرداخت بدهی نیز نخواهند بود بنابراین در همه‌ زمینه‌ها رفع مشکلات واحدهای تولیدی در راس کار قرار دارد.

وی ادامه داد: مسئولانی که در این جلسات حضور دارند باید سازمان‌های دولتی را مکلف کنند تا مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را بررسی کنند و برای مشکلات آن ها چاره جویی کنند.

استاندار مرکزی بیان کرد: ما مسئولان در اینجا حضور داریم تا با همفکری و تعامل مشکلات شرکت‌های مربوطه را بررسی و حل کنیم بنابراین مسئولان در برابر مشکلات تمامی واحدها مسئول هستند و باید با شرکت‌ها متواضعانه برخورد داشته باشند.

زمانی قمی اضافه کرد: نماینده هر دستگاه که در جلسات کارگروه‌ها شرکت می‌کند باید اختیارات لازم را برای تصمیم‌گیری داشته باشد تا در جلسه راه‌حلی حتمی ارائه دهد و کار را به دیگر مسئولان واگذار نکند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.