کد خبر : 41947
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 سپتامبر 2015 - 17:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیش از ۴ هزار متر از معابر روستایی فارس آسفالت می‌شود‌ بسته هستند

بیش از ۴ هزار متر از معابر روستایی فارس آسفالت می‌شود‌

بیش از ۴ هزار متر از معابر روستایی فارس آسفالت می‌شود‌

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: امسال بیش از ۴ هزار متر از معابر روستایی این استان آسفالت می‌شود. به گزارش اهروصال، عطاالله زمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سهیمه قیر یارانه‌ای استان فارس امسال از ۱۴ هزار تن به حدود ۳۰ هزار تن افزایش یافته است،، اظهار داشت: با این سهیمه





مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: امسال بیش از ۴ هزار متر از معابر روستایی این استان آسفالت می‌شود.

به گزارش اهروصال، عطاالله زمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سهیمه قیر یارانه‌ای استان فارس امسال از ۱۴ هزار تن به حدود ۳۰ هزار تن افزایش یافته است،، اظهار داشت: با این سهیمه قیر امسال بیش از ۴ هزار مترمربع از معابر روستایی استان فارس آسفالت می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت انجام آسفالت معابر با شهرستان‌های شمالی و سردسیر فارس است عنوان کرد: پیش از شروع فصل سرما و بارندگی در این شهرستان‌ها باید زیرساخت‌های لازم برای جذب سهمیه قیر یارانه‌ای و آسفالت معابر آماده باشد.

وی بر لزوم مشارکت دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی مناطق روستایی برای جلب مشارکت بیشتر مردم و همکاری با بنیاد مسکن تاکید کرد و گفت: در صورت مشارکت و همکاری شوراها و دهیاری‌ها امسال شاهد این تحول در معابر روستایی هستیم.

زمانی تصریح کرد: به طور قطع دهیاری‌هایی که مشارکت بیشتری در آماده‌سازی این زیرساخت‌ها داشته باشند سهیمه بیشتری از آسفالت معابر دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های آسفالت روستایی باید توسط دهیاری‌ها آماده شود و انتظار است تا پیش از رسیدن فصل سرما با آماده‌سازی این زیر ساخت‌ها بخش عمده‌ای از آسفالت معابر روستایی تمام شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.