کد خبر : 41932
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 سپتامبر 2015 - 17:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خطر بحران پناهندگان برای اروپا بیشتر از بحران یونان است بسته هستند

خطر بحران پناهندگان برای اروپا بیشتر از بحران یونان است

خطر بحران پناهندگان برای اروپا بیشتر از بحران یونان است

معاون صدر اعظم آلمان خطر بحران پناهندگان برای اروپا را بیشتر از بحران یونان دانسته و تاکید کرد که اروپا در سایه بحران پناهندگان در معرض تهدید از دست دادن متانت قرار دارد. به گزارش اهروصال، هجوم پناهندگان به آلمان همچنان ادامه دارد و قطارهایی حامل پناهندگان از مجارستان به مونیخ آلمان می آیند. روز





معاون صدر اعظم آلمان خطر بحران پناهندگان برای اروپا را بیشتر از بحران یونان دانسته و تاکید کرد که اروپا در سایه بحران پناهندگان در معرض تهدید از دست دادن متانت قرار دارد.

به گزارش اهروصال، هجوم پناهندگان به آلمان همچنان ادامه دارد و قطارهایی حامل پناهندگان از مجارستان به مونیخ آلمان می آیند.

روز گذشته حدود ۲۱۰۰ پناهنده با قطاری از مجارستان در مسیر آلمان حرکت کردند.

کمیسیون داخلی پارلمان آلمان امروز( چهارشنبه) در نشستی ویژه درباره برخورد با مسئله شمار روزافزون پناهندگان در آلمان نشستی را برگزار می کنند. دولت آلمان برای سال جاری حدود ۸۰۰ هزار پناهنده را برای این کشور انتظار دارد که حدود چهار برابر بیشتر از سال گذشته است.

در این وضعیت “زیگمار گابریل” معاون صدر اعظم آلمان و رئیس حزب سوسیال دموکرات این کشور انتقاد شدیدی را به موضع محتاطانه بسیاری کشورهای اروپایی در قبال مسئله پذیرش پناهندگان وارد کرده و اظهار داشت: اوضاع نمی تواند این گونه باشد که کشورهای آلمان، اتریش و سوئد بخش اعظمی از این پناهندگان را بپذیرند.

وی که در گفتگو با “وست دویچه آلگماینه” سخن می گفت تصریح کرد که بخصوص کشورهای اروپای شرقی از مرزهای باز سود می برند.

وی افزود: خطر پناهندگان برای اتحادیه اروپا بزرگتر از خطر بحران یونان است. تعهد مرزهای بازتر برای اروپا یک عقب گرد بزرگ در تاریخچه اروپا است. در بحران یونان این خطر وجود دارد که پول هدر برود اما حالا در بحران پناهندگان اروپا در معرض تهدید از دست دادن نجابت قرار دارد.

انتهای پیام/تسنیم


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.