کد خبر : 41914
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 سپتامبر 2015 - 17:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سلاح منچستریونایتد برای متقاعد کردن دخه‌آ به ماندن در اولدترافورد بسته هستند

سلاح منچستریونایتد برای متقاعد کردن دخه‌آ به ماندن در اولدترافورد

سلاح منچستریونایتد برای متقاعد کردن دخه‌آ به ماندن در اولدترافورد

به بن‌بست خوردن پروسه انتقال داوید دخه‌آ از منچستریونایتد به رئال مادرید ممکن است موجب ماندن او در اولدترافورد شود. به گزارش اهروصال، عدم انتقال داوید دخه‌آ از منچستریونایتد به رئال مادرید در روز پایانی بازار نقل‌و‌انتقالات بدان معناست که این دروازه‌بان اسپانیایی باید فصل آخر قراردادش با شیاطین سرخ را هم در اولدترافورد سپری





به بن‌بست خوردن پروسه انتقال داوید دخه‌آ از منچستریونایتد به رئال مادرید ممکن است موجب ماندن او در اولدترافورد شود.

به گزارش اهروصال، عدم انتقال داوید دخه‌آ از منچستریونایتد به رئال مادرید در روز پایانی بازار نقل‌و‌انتقالات بدان معناست که این دروازه‌بان اسپانیایی باید فصل آخر قراردادش با شیاطین سرخ را هم در اولدترافورد سپری کند و می‌تواند در ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ پیش‌قرارداد پیوستن‌اش به رئال مادرید یا هر تیمی دیگر را امضا کند، بدون آنکه باشگاه منچستریونایتد بتواند مانع از رفتن او شود.

بعد از پایان عجیبی که برای ماجرای انتقال دخه‌آ به رئال مادرید رقم خورد، حالا او برای دو هفته باید فوتبال باشگاهی را از یاد ببرد و تمرکز خود را روی عملکردش در اردوی تیم ملی اسپانیا قرار دهد. او در اولین تمرینش با تیم ملی اسپانیا با رسانه‌هایی که منتظر شنیدن حرف‌هایش بود، هیچ صحبتی انجام نداد، اما از چهره جدی‌اش در طول تمرینات شاید می‌شد این‌گونه برداشت کرد که از همین حالا دارد به آینده‌ فوتبال باشگاهی‌اش فکر می‌کند.

این فصل، فصل پایانی قرارداد دخه‌آ با رئال مادرید است، اما بعد از داستانی که برای ماجرای انتقال او به رئال مادرید رقم خورد، حالا شیاطین سرخ قصد دارند یک بار دیگر شانس خود را جهت متقاعد کردن دروازه‌بان پیشین اتلتیکومادرید برای ماندن در اولدترافورد امتحان و به او پیشنهاد تمدید قراردادش را بدهند. در حال حاضر اما به نظر نمی‌رسد که پذیرش این پیشنهاد جزو برنامه‌های دخه‌آ باشد.

دخه‌آ از چند ماه پیش اعتراف کرده است که می‌خواهد منچستریونایتد را ترک کند و ماندن اجباری‌اش در این تیم برای یک فصل دیگر، آن هم در حالی که لوئیز فن‌خال‌، سرمربی شیاطین سرخ او را از ترکیب اصلی تیم تبعید کرده و معلوم نیست که بخواهد وی را برگرداند، چیزی جز یک کابوس نیست، به خصوص که از همین حالا باید تلاش کند نظر ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا را برای میدان دادن به وی در یورو ۲۰۱۶ جلب کند.

این همان سلاحی است که شیاطین سرخ می‌توانند از آن برای افزایش شانس خود جهت نگه داشتن دخه‌آ در اولدترافورد استفاده کنند. منچستریونایتد می‌تواند دخه‌آ را تهدید به اخراج شدن از ترکیب اصلی‌اش کند اگر او حاضر نشود پیشنهاد این باشگاه را برای تمدید قراردادش بپذیرد.

یک روی دیگر ماجرا هم این است که رئال‌ مادرید همچنان خواهان جذب دخه‌آ باشد و بخواهد او را در ماه ژانویه بخرد یا با دروازه‌بان کاستاریکایی خود، کیلور ناواس معاوضه کند هرچند احتمال رخ دادن این سناریو بسیار کم است، چون تا آن زمان احتمالاً هر دو دروازه‌بان در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته‌اند و به این ترتیب نمی‌توانند با تیمی جدید در این رقابت‌ها شرکت کنند.

به این ترتیب دخه‌آ در بدترین حالت دو راه را پیش روی خود می‌بیند. راه اول این است که پیشنهاد احتمالی منچستریونایتد را برای تمدید قراردادش قبول کند و به ترکیب اصلی برگردد تا شانس خود را برای حضور در یورو ۲۰۱۶ افزایش دهد و راه دوم اینکه قید دعوت شدن به تیم ملی اسپانیا را برای یورو بزند و ۹ ماه صبوری کند تا پایان فصل برسد و به تیم اول شهر زادگاهش منتقل شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.