کد خبر : 41770
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 سپتامبر 2015 - 18:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انجمن صنفی خبرنگاران شهرضا تشکیل می‌شود بسته هستند

انجمن صنفی خبرنگاران شهرضا تشکیل می‌شود

انجمن صنفی خبرنگاران شهرضا تشکیل می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا گفت: تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران شهرستان شهرضا می‌تواند کمک شایانی در راستای بهبود فعالیت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران باشد. به گزارش اهروصال، محمدعلی جعفری عصر امروز در جمع رسانه‌های گروهی شهرستان با بیان اینکه خبرنگاران حلقه واسط میان مردم و مسئولان هستند، اظهار داشت: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی





رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا گفت: تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران شهرستان شهرضا می‌تواند کمک شایانی در راستای بهبود فعالیت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران باشد.

به گزارش اهروصال، محمدعلی جعفری عصر امروز در جمع رسانه‌های گروهی شهرستان با بیان اینکه خبرنگاران حلقه واسط میان مردم و مسئولان هستند، اظهار داشت: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی صحیح می‌توانند در تحقق یک جامعه پویا، خلاق و امیدبخش موثر و کارآمد باشند.

وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز رسانه‌ها جایگاه خاصی دارند و در رشد و توسعه نقش رسانه‌ها غیرقابل انکار است، افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات مطبوعات و رسانه‌های این شهرستان نداشتن تشکل صنفی خبرنگاران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا گفت: تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران شهرستان شهرضا می‌تواند کمک شایانی در راستای بهبود فعالیت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران باشد.

وی با بیان اینکه انجمن صنفی باید در راستای احقاق حقوق خبرنگاران گام بر ‌دارد، افزود: امیدوار هستیم با تشکیل این انجمن، شاهد پیگیری و تحقق اهداف شغلی و مدیریت اجرایی قشر خبرنگاران باشیم.

جعفری با بیان اینکه شهرستان شهرضا ظرفیت بالایی در حوزه‌های مختلف دارد و با داشتن رسانه‌های پویا می‌تواند به جایگاه واقعی خود برسد، بیان کرد: در سطح شهرستان شهرضا تنها دو دکه مطبوعاتی فعال است و لازم است در این زمینه کار کارشناسی و نیازسنجی انجام شود و در نقاط شهر زمینه ایجاد دکه جدید فراهم شود.

وی افزود: خبرنگاران شهرستان باید خبرها را از لایه‌های اجتماع جست‌وجو و آنها را رسانه‌ای کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.