کد خبر : 41767
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 سپتامبر 2015 - 18:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیگیری طرح جامع شهر مشهد در دستور کار شهرداری قرار بگیرد بسته هستند

پیگیری طرح جامع شهر مشهد در دستور کار شهرداری قرار بگیرد

پیگیری طرح جامع شهر مشهد در دستور کار شهرداری قرار بگیرد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیگیری طرح جامع شهر مشهد یکی از مهم ترین خواسته‌ها از شهرداری مشهد برای سال سوم مدیریت شورای اسلامی است که باید در دستور کار قرار بگیرد. به گزارش اهروصال، محسن انتظاری هروی عصر امروز در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورا





رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیگیری طرح جامع شهر مشهد یکی از مهم ترین خواسته‌ها از شهرداری مشهد برای سال سوم مدیریت شورای اسلامی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش اهروصال، محسن انتظاری هروی عصر امروز در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد، اظهار داشت: ارتقا شورای شهر به عنوان یک پارلمان محلی از جمله مهم‌ترین اهداف این نهاد در سال سوم است.

وی افزود: در دومین سال مدیریت شورای چهارم پیشرفت‌هایی در زمینه‌ اقدامات بنیادی، نظارت و ایجاد ساختارهایی سازمانی و مدیریتی صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: امید است تا مردم کمی و کاستی‌هایی که از سوی شورای شهر بود را بخشیده، تا بتوان در سال سوم مدیریت شورای چهارم با همدلی و همزبانی در جهت پایه‌گذاری شهری بهتر، تلاش بیشتری را به انجام رساند.

وی با اشاره به اهداف شورای شهر در سال سوم خود، بیان کرد: ارتقا شورای شهر به عنوان یک پارلمان محلی، تدوین و پیگیری مصوبات، توجه به دانش پژوهشی، اهتمام به مسائل فرهنگی، اختصاص وقت بیشتر برای پیگیری مطالبات مدیریت شهری، توجه به جایگاه پژوهش، پیگیری نظام‌نامه عملکرد شهرداری، توجه مضاعف به فضاهای سرمایه گذاری و همدلی و همزبانی از جمله مهم ترین اهداف شورای شهر در سال سوم فعالیت است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در سال سوم انتظارات بسیاری از شهرداری مشهد داریم، تاکید داشت: تلاش مضاعف در جهت ارتقا شهر و فرهنگ شهروندی، تحول در نظام مالی و اداری شهرداری، کارآمدی بیشتر کارکنان شهرداری، توسعه فرهنگ خدمت در بین کارکنان شهرداری، تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده برای حاشیه شهر، ادامه مبارزه با زمین خواران و معترضان بیت المال، ایجاد قرارگاه سرمایه گذاران در راستای توسعه شهر، نگاه بنیادین به نقش پذیری مردم در شهر، آمادگی لازم برای میزبانی مشهد در سال ۲۰۱۷ و پیگیری طرح جامع شهر مشهد ازجمله مهم ترین خواسته‌های شورای اسلامی شهر مشهد از شهرداری در سال سوم مدیریت است.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.