کد خبر : 41764
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 سپتامبر 2015 - 18:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مهار آتش در دریاچه پریشان با محصور کردن محدوده آتش‌سوزی بسته هستند

مهار آتش در دریاچه پریشان با محصور کردن محدوده آتش‌سوزی

مهار آتش در دریاچه پریشان با محصور کردن محدوده آتش‌سوزی

مدیرکل محیط زیست استان فارس با اشاره به آتش‌سوزی درونی دریاچه پریشان در ۱۰ روز اخیر گفت: آتش‌سوزی این دریاچه با محصور کردن محدوده آتش‌سوزی مهار شده است. به گزارش اهروصال، حمزه ولوی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: حدود ۶ هکتار از دریاچه پریشان در۱۰ روز اخیر دچار آتش‌سوزی درونی یا خودسوزی شده بود





مدیرکل محیط زیست استان فارس با اشاره به آتش‌سوزی درونی دریاچه پریشان در ۱۰ روز اخیر گفت: آتش‌سوزی این دریاچه با محصور کردن محدوده آتش‌سوزی مهار شده است.

به گزارش اهروصال، حمزه ولوی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: حدود ۶ هکتار از دریاچه پریشان در۱۰ روز اخیر دچار آتش‌سوزی درونی یا خودسوزی شده بود که با رها کردن آب در منطقه آتش در همین منطقه محصور شده است.

وی گفت: هنوز از این منطقه دود از زمین برمی‌خیزد که نشان از ادامه آتش‌سوزی دارد اما با محصور کردن این منطقه امکان سرایت آتش به دیگر مناطق گرفته شده است.

مدیرکل محیط زیست استان فارس افزود: با همکاری مردم و کشاورزان منطقه از چاه‌های اطراف دریاچه آب در منطقه آتش‌سوزی رها شده و از آنجا که کشاورزان نیز از آب این چاه‌ها استفاده می‌کنند میزان آب رها شده قابل اندازه‌گیری نیست.

وی خاطرنشان کرد: عملیات آبگیری منطقه آتش گرفته دریاچه پریشان تا مهار کامل آن ادامه دارد. 

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.