کد خبر : 41623
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 آگوست 2015 - 19:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دستیاران کی‌روش داور شدند، دژاگه مهره کلیدی بسته هستند

دستیاران کی‌روش داور شدند، دژاگه مهره کلیدی

دستیاران کی‌روش داور شدند، دژاگه مهره کلیدی

تمرینات تیم ملی کشورمان برای دیدار مقابل گوام در ورزشگاه آزادی پیگیری شد. به گزارش اهروصال، ادامه تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (دوشنبه) در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی با حضور ۲۱ بازیکن پیگیری شد و بازیکنان پیش از دیدار با گوام زیر نظر کادر فنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند. *پیش از آغاز





تمرینات تیم ملی کشورمان برای دیدار مقابل گوام در ورزشگاه آزادی پیگیری شد.

به گزارش اهروصال، ادامه تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (دوشنبه) در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی با حضور ۲۱ بازیکن پیگیری شد و بازیکنان پیش از دیدار با گوام زیر نظر کادر فنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند.

*پیش از آغاز تمرین یک گروه تبلیغاتی در تمرینات تیم ملی حاضر شده بود که با چند بازیکن تیم ملی گفت‌وگویی انجام داد و همین موضوع باعث شد تمرین تیم ملی با چند دقیقه تأخیر آغاز شود و بازیکنان از ساعت ۱۷:۴۵ پس از صحبت‌های کارلوس کی روش تمرینات خود را آغاز کردند. 

*بخش آغازین تمرین تیم ملی پاسکاری بازیکنان به صورت خطی و در گروه‌های ۴ نفره بود و بازیکنان به این صورت بدن‌های خود را گرم کردند تا آماده تمرینات تاکتیکی شوند. سپس کی‌روش بازیکنان را به دو گروه ۱۰ نفره و ۹ نفره تقسیم کرد که یک گروه با لباس‌های زرد و آبی تمرین آقاوسط کردند و گروه دیگر نیز دو تیم ۴ نفره آبی و زرد بودند که اشکان دژاگه با کاور مشکی به گروهی کمک می‌کرد که باید توپ را بین یکدیگر می‌چرخاندند.

*علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری دو دروازه‌بان حاضر در تمرینات تیم ملی که تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی را انجام می‌دادند که ابتدا با انجام حرکات کششکی و دویدن‌های نرم خود را گرم کردند و سپس دن گاسپار تمرینات اختصاصی را برای آنها درنظر گرفت.

*بخش بعدی تمرین تیم ملی انجام کارهای سرعتی با استارت‌های تند و تیز بود که در این بخش دکتر دیگو، مارکار آقاجانیان و اوسیانو کروز تمرینات بازیکنان را زیرنظر گرفتند.

*بعد از این بخش کارلوس کی روش چند دقیقه ای برای بازیکنان صحبت کرد و برنامه تاکتیکی را به بازیکنان گفت و سپس  بازیکنان به دو تیم سفید و قرمز تبدیل شدند تا فوتبال درون تیمی برگزار کنند در این بین اشکان دژاگه مهره کلیدی بود و با کاور زرد رنگ به تیم هایی که حمله کننده بودند کمک می کرد. در این بخش اوسانیو کروز، دن گاسپار و مارکار آقاجانیان بازی را قضاوت می‌کردند که  اوسانیو در میانه زمین بود و دو دستیار دیگر کی روش خط نگه دار بودند. اواخر این بخش سردار آزمون به دلیل مصدومیت جزئی از زمین خارج شد و دژاگه با در آوردن کاور زرد رنگش به گروه مقابل پیوست.

* کارلوس کی روش در بیرون زمین تمام بازیکنان را زیر نظر داشت.

*آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی کشورمان که به نوعی رهبری تیم را در زمین برعهده گرفته بود هنگامی که مشاهده کرد بازیکنان کمی تمرین را شُل گرفته‌اند با فریادی به آنها تذکر داد و اعلام کرد تمرینات را کمی جدی تر بگیرند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.