کد خبر : 41464
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آگوست 2015 - 21:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شاهد رقابت‌های سالم در عرصه انتخابات خواهیم بود بسته هستند

شاهد رقابت‌های سالم در عرصه انتخابات خواهیم بود

شاهد رقابت‌های سالم در عرصه انتخابات خواهیم بود

وزیر اطلاعات با اشاره به تلاش این وزارتخانه برای تحقق پیش‌بینی رئیس‌جمهور در رقابت انتخابات آینده گفت: شاهد رقابت‌های سالم در عرصه انتخابات خواهیم بود. به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلم سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه هیئت دولت درباره مسئله امنیت کشور اظهار داشت: دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در برقراری امنیت تلاش می‌کنند و این دستگاه‌ها





وزیر اطلاعات با اشاره به تلاش این وزارتخانه برای تحقق پیش‌بینی رئیس‌جمهور در رقابت انتخابات آینده گفت: شاهد رقابت‌های سالم در عرصه انتخابات خواهیم بود.

به گزارش اهروصال، حجت‌الاسلم سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه هیئت دولت درباره مسئله امنیت کشور اظهار داشت: دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در برقراری امنیت تلاش می‌کنند و این دستگاه‌ها که به عنوان جامعه اطلاعاتی شناخته می‌شوند جلسات مرتبی را با مدیریت وزارت اطلاعات برگزار می‌کنند و با همدلی و همزبانی مسئله امنیت را پیش می‌برند.

وی گفت: تکیه‌گاه امنیت کشور ما مردم هستند و ما امروز دارای جامعه ۸۰ میلیونی اطلاعاتی هستیم لذا داعش و امثال آن در مقابل این ملت عددی نیستند.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی درباره زمینه‌های برگزاری انتخابات سالم و رقابتی‌تر از گذشته گفت: در دو سال گذشته آرامش در کشور وجود داشته و شاهد کاهش جنبه‌های منفی رقابت‌های ناسالم در بین جریان‌های سیاسی بوده‌ایم. 

علوی گفت: هم‌اکنون وضعیت استقراریافته‌ای از نظر سیاسی در کشور شاهدیم و جریان‌های مختلف سعی می‌کنند رقابت‌های خود را در عرصه سالم انجام دهند.

وی افزود: جریان‌های سیاسی به شکل گفتمانی و با جنبه‌های منطقی و عقلانی برگرفته از منطق و عقل به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند که با چنین شرایطی مطمئنیم مانند پیش‌بینی رئیس‌جمهور رقابت سالمی در عرصه انتخابات خواهیم داشت. 

وزیر اطلاعات اضافه کرد: دستگاه‌های امنیتی و به خصوص وزارت اطلاعات تلاش می‌کنند پیش‌بینی رئیس‌جمهور در این خصوص محقق شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.