کد خبر : 41440
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آگوست 2015 - 21:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بازی موبایل با هنرمندی جناب خان!+دانلود بسته هستند

بازی موبایل با هنرمندی جناب خان!+دانلود

بازی موبایل با هنرمندی جناب خان!+دانلود

واز واز یک بازی سرگرم کننده و تفننی است که مثل بسیاری از بازی‌های موبایل، ایده‌ای ساده را ارائه می‌دهد و سعی دارد مخاطب خود را مجبوربه کسب امتیاز‌های بیشتر و ثبت رکورد کند. با ورود به بازی کاراکتر خود را انتخاب می‌کنید و سعی می‌کند به روی سکوهای مقابل خود بپرید. به گزارش اهروصال،





واز واز یک بازی سرگرم کننده و تفننی است که مثل بسیاری از بازی‌های موبایل، ایده‌ای ساده را ارائه می‌دهد و سعی دارد مخاطب خود را مجبوربه کسب امتیاز‌های بیشتر و ثبت رکورد کند. با ورود به بازی کاراکتر خود را انتخاب می‌کنید و سعی می‌کند به روی سکوهای مقابل خود بپرید.

به گزارش اهروصال، بازی واز واز آخرین ساخته‌ی استودیوی غول آخر است. استودیویی که ساخت بازی‌ پرطرفدار مار و پله آکواریومی و چندین بازی دیگر را در کارنامه دارد. با ما همراه باشید تا به معرفی بازی موبایل ایرانی واز واز بپردازیم. 

واز واز یک بازی سرگرم کننده و تفننی است که مثل بسیاری از بازی‌های موبایل، ایده‌ای ساده را ارائه می‌دهد و سعی دارد مخاطب خود را  مجبوربه کسب امتیاز‌های بیشتر و ثبت رکورد کند. با ورود به بازی کاراکتر خود را انتخاب می‌کنید و سعی می‌کند به روی سکوهای مقابل خود بپرید. برای این کار باید انگشت خود را بر روی صفحه‌ی نمایش قرار دهید و در زمان مناسب آن را از روی صفحه بردارید. در ابتدا این کار ساده نیست و کمی طول می‌کشد تا یاد بگیرید که برای هر سکو چقدر باید انگشت خود را روی صفحه نگه دارید.

 

بازی موبایل با هنرمندی جناب خان!+دانلود

این روش بازی کردن در بازی‌های مختلفی دیده شده که یکی از نمونه‌های بارز آن Stick Hero است. اگر آن بازی را بازی کرده باشید، به راحتی و در همان ابتدا با واز واز ارتباط برقرار خواهید کرد. البته در واز واز به جای ساخت پل، کاراکتر شما به سمت سکوی بعدی می‌پرد و تمام سکوها نیز اندازه‌ی یکسانی دارند. تفاوت سکوها در ارتفاع آن‌هاست که به صورت تصادفی در مقابل شما قرار می‌گیرند. با عادت کردن به روش این بازی، می‌توانید شروع به رقابت برای کسب رکورد بهتر کنید و دوستان خود را به چالش بکشید. 

vazvaz-04

کاراکترهای جالبی در این بازی وجود دارند. کاراکترهایی که اکثرا معروف و محبوب هستند و قبلا در بازی‌های مختلف و یا در تلویزیون دیده‌ایم. به طور مثال در همان ابتدای بازی سه کاراکتر بز، فامیل دور و جناب خان در اختیار شما قرار گرفته‌اند. با هر پرش، یک دیالوگ کوتاه از کاراکتر انتخاب شده را خواهید شنید که کمک زیادی به جذاب‌تر شدن بازی کرده است. در طول بازی و با رسیدن به سکوهای جلوتر، آیتم‌هایی مثل سکه وجود دارند که با زیاد شدن سکه‌ها می‌توانید کاراکترهای دیگری را باز کنید. علاوه بر آن امکان خرید درون برنامه‌ای برای خرید این سکه‌ها نیز وجود دارد. به جز سکه آیتم‌های دیگری نیز در مسیر پرش شما وجود دارند که با برداشتن آن‌ها شاهد بزرگتر شدن کاراکتر خود برای چند ثانیه خواهید شد. و یا اینکه برای چند ثانیه با پرش روی هر سکو، امتیاز دوبرابر دریافت خواهید کرد. 

از نظر بصری با یک بازی بسیار شاد با رنگ بندی بسیار خوب طرف هستیم و از طرفی موسیقی بازی نیز به خوبی با این فضاسازی هم‌خوانی دارد. البته بهتر بود که پس زمینه‌های بیشتری در بازی استفاده می‌شد تا بعد از مدتی احساس تکراری شدن به بازیکن دست ندهد. از طرفی فیزیک بازی همچنان جای کار دارد و کاراکتر شما در فاصله‌ی چند میلیمیتری با سکو روی هوا می‌ایستد و زمین نمیوفتد! امیدوارم این مشکلات ریز در آپدیت‌های بازی برطرف شود تا شاهد تجربه‌ای کم نقص‌تر در بازی باشیم.  

واز واز به لطف سادگی و حس رقابت برای کسب رکورد بهتر در بین دیگر بازی‌کننده‌ها، می‌تواند به یک بازی اعتیاد آور برای شما تبدیل شود و ساعت‌ها سرگرمتان کند. شما می‌توانید بازی را از لینک زیر دانلود کنید: 

دانلود از کافه بازار


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.