کد خبر : 41111
تاریخ انتشار : شنبه 29 آگوست 2015 - 8:27
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای احداث ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در اهر بسته هستند

احداث ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در اهر

احداث ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در اهر

به گزارش اهروصال، ارسلان طهماسبی در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی کمیته امداد اهر اظهار داشت: کمیته امداد در ارائه تسهیلات به مددجویان، تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، درمان بیماران و خدمات تحصیلی و تامین مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در اولویت کاری قرار گرفته است. مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر ادامه داد:

به گزارش اهروصال، ارسلان طهماسبی در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی کمیته امداد اهر اظهار داشت: کمیته امداد در ارائه تسهیلات به مددجویان، تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، درمان بیماران و خدمات تحصیلی و تامین مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در اولویت کاری قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر ادامه داد: طی سه سال گذشته بیش از ۶۰۰ واحد مسکونی از طریق وام‌های به‌سازی در مناطق روستایی، مسکن مهر اهر، اعتبارات کمیته امداد و کمک‌های خیرین احداث و در اختیار مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت به طور همزمان و نمادین ۱۴ واحد مسکونی مورد بهره‌برداری قرار گرفت، افزود: این ۱۴ واحد با مساحت ۷۸۰ مترمربع زیربنا احداث شده است.

طهماسبی اظهار داشت: برای تکمیل این واحدهای مسکونی بیش از ۳۶۰ میلیون تومان که ۹۰ میلیون تومان از طریق وام به‌سازی بنیاد مسکن و ۱۶۰ میلیون تومان از منابع داخلی کمیته امداد تامین و هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر در پایان اضافه کرد: بنیاد مسکن در ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد از هیچ تلاشی دریغ نکرده و این پروژه را در اولویت کاری خود قرار داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.