کد خبر : 40789
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آگوست 2015 - 9:09

ساختمان جدید نظام پزشکی اهر با مشارکت پزشکان افتتاح شد

ساختمان جدید نظام پزشکی اهر با مشارکت پزشکان افتتاح شد

دکتر مهران شفقی نیز در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: ساختمان جدید نظام پزشکی اهر در زمینی بمساحت ۲۸۰ متر مربع به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید. رئیس نظام پزشکی شهرستان اهر ادامه داد: برای احداث ساختمان جدید نظام پزشکی از سال ۹۰ عملیات اجرایی آغاز شد و با وجود اعتبار ناچیز

دکتر مهران شفقی نیز در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: ساختمان جدید نظام پزشکی اهر در زمینی بمساحت ۲۸۰ متر مربع به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

رئیس نظام پزشکی شهرستان اهر ادامه داد: برای احداث ساختمان جدید نظام پزشکی از سال ۹۰ عملیات اجرایی آغاز شد و با وجود اعتبار ناچیز سازمان بازهم این ساختمان نیمه تمام رها و از سال ۹۲ با آغاز فعالیت هیات مدیره احداث این ساختمان از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه اعتباری برای احداث ساختمان جدید نظام پزشکی تخصیص نیافته است، گفت: این ساختمان با همکاری پزشکان و اعضای شورای اسلامی شهر در اهر به بهره برداری رسیده است.

شفقی ادامه داد: برای افتتاح ساختمان جدید نظام پزشکی شهرستان اهر تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده که از این مقدار تقریباً ۵۰ درصد هزینه از طریق پزشکان تامین شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
مرتضی عبادی چهارشنبه , 26 آگوست 2015 - 22:24

انشالاه موفق باشند

نظرات بسته شده است.