کد خبر : 40662
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 آگوست 2015 - 14:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رئیس پارلمان آلمان: حملات علیه پناهندگان برای کشور ما شرم‌آور است بسته هستند

رئیس پارلمان آلمان: حملات علیه پناهندگان برای کشور ما شرم‌آور است

رئیس پارلمان آلمان: حملات علیه پناهندگان برای کشور ما شرم‌آور است

رئیس پارلمان آلمان شورش‌های خشونت آمیز حول محل اقامت پناهندگان در آلمان را محکوم کرده و این گونه اقدامات را برای کشورش مایه شرمندگی دانست. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، “نوربرت لامرت” رئیس پارلمان آلمان شورش‌های خشونت آمیز حول محل اقامت پناهندگان در آلمان را محکوم کرده و آن را رسوایی خواند. وی





رئیس پارلمان آلمان شورش‌های خشونت آمیز حول محل اقامت پناهندگان در آلمان را محکوم کرده و این گونه اقدامات را برای کشورش مایه شرمندگی دانست.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، “نوربرت لامرت” رئیس پارلمان آلمان شورش‌های خشونت آمیز حول محل اقامت پناهندگان در آلمان را محکوم کرده و آن را رسوایی خواند.

وی که در گفتگو با “وست دویچه آلگماینه سایتونگ” سخن می‌گفت تصریح کرد که این گونه اقدامات برای کشور ما مایه شرمندگی است. این گونه اعتراضات و اقدامات خشونت آمیز توسط گروهی کوچک شکل می گیرد که اغلب از طرف آشوبگرها حمایت می شوند.

لامرت در عین حال تصریح کرد که در آلمان یک آمادگی قابل لمس، خودجوش و گسترده برای حمایت از پناهندگان وجود دارد.

رئیس پارلمان آلمان یک دلیل بحران پناهندگان را در اتحادیه اروپا می بیند. وی اتحادیه اروپا را فاقد احساس همبستگی و مسئولیت پذیری در غلبه بر بحران پناهندگان دانسته و گفت: اتحادیه اروپا می تواند سریعا به بحران مالی حاد واکنش نشان دهد، اما روی چنین چالش و بحران انسانی نمی تواند یا نمی خواهد که واکنش نشان دهد. این سیگنالی شرم آور است.

 اخیرا اعتراضات و حملات گسترده ای از طرف گروه های افراطی علیه مهاجران در شهرهای مختلف آلمان صورت می گیرد.

 شب دوشنبه نیز برای سومین بار پیاپی شورش هایی در شهر هایدهناو آلمان رخ داد. در نزدیکی یکی از محل های اقامت پناهندگان گروه‌های چپ گرای حامی پناهندگان با اعضای راست افراطی درگیر شدند که پلیس هم در این درگیری ها دخالت کرده و به گفته شاهدان چندین نفر زخمی شدند.

آنگلا مرکل ، صدر اعظم آلمان شورش های نژاد پرستانه علیه پناهندگان در کشورش را محکوم کرده و این گونه اقدامات را انزجار آور و مایه شرمساری دانسته است.

انتهای پیام/پ


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.