کد خبر : 40510
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آگوست 2015 - 6:01

استقبال مردم از خادمان حرم امام رضا(ع) با همراهی نم نم باران

استقبال مردم از خادمان حرم امام رضا(ع) با همراهی نم نم باران

به گزارش خبرنگار اهروصال، عصر روز گذشته خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور در جمع مردم خونگرم و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت شهرستان اهر فضای این شهر را برای چند ساعتی معنوی کردند. ساعت حدود ۵ بعد از ظهر بود که خادمان امام رضا(ع) با برخی از اعضای کانون فرهنگی جوانان رضوی

به گزارش خبرنگار اهروصال، عصر روز گذشته خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور در جمع مردم خونگرم و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت شهرستان اهر فضای این شهر را برای چند ساعتی معنوی کردند.
ساعت حدود ۵ بعد از ظهر بود که خادمان امام رضا(ع) با برخی از اعضای کانون فرهنگی جوانان رضوی آذربایجان شرقی از راه رسیدند و تنی چند از مسئولان اهر و مردم به استقبال آنها رفتند.
شهیدانی که از جان و مال خود برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و عزت کشورمان گذشتند نیز میزبان عشق امام هشتم بودند.
بعد از استقبال گرم میهمانان به طرف گلزار شهداء حرکت کردند تا این عزیزان شهید و خانواده آنها از حضور پرچم سبز رضوی زیارت کنند و بعد از این برنامه نوبت به شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت رسید تا آنها با تجمع در سالن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر از سخنان یکی از خادمان و پرچم حرم امام رضا(ع) بهره شدند.
محمدحسن آیرم خدّام حرم امام رضا(ع) در جمع شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در اهر گفت: استقبال بی نظیر مردم مومن و متدین آذربایجان شرقی و شهرستان اهر از پرچم بارگاه امام غریب همیشه غیره منتظره بوده که این عشق مردم را به اهل بیت نشان می دهد.
خادم حرم مطهر امام رضا(ع) ادامه داد: زیارت از پرچم حرم امام هشتم برای کسانی که توانایی حضور در حرم رضوی را ندارند از اهداف کاروان های زیرسایه خورشید است.
آیرم افزود: کاروان های زیرسایه خورشید با اذن و خواست شاه خراسان امام هشتم در بیش از ۳۵۰ شهر مختلف ایران و جهان حضور می یابد.
چنانچه که سال گذشته هنگام حضور کاروان خادمان حرم امام رضا(ع) در بیمارستان اهر خبرنگاران و عکاسان خبری مورد توهین از سوی برخی از افراد واقع شده بودند، متاسفانه روز گذشته این عمل دوباره تکرار شد که همچنان کسی به این عمل پاسخگو نبود.
همچنین بعد از گذشت چند ساعت نوبت به جشن رضوی در پارک شیخ شهاب الدین اهری رسیده که علاقمندان به عشق امام رضا(ع) در این پارک دورهم آمدند تا از پرچم و خدامین شاه خراسان نایب الزیاره باشند.
آیت اله جواد حاجی زاده در جشن رضوی که در پارک شیخ شهاب الدین اهری با حضور خادمین امام هشتم و هزاران اهری برگزار شد، گفت: خادمین با آوردن پرچم حرم امام رضا(ع) زیارت را برای کسانی که عشق امام هشتم دارند آسان می کنند.
امام جمعه اهر افزود: دلیل پروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت روزافزون ایران توسل و توکل مردم به اهل بیت بوده است.
مردم ارسباران در طول تاریخ وفاداری خود را نسبت به اهل بیت با برگزاری تمامی آیین های دینی و مذهبی ثابت نموده اند.
ارسباران مردمانی دارد که در تمامی صحنه ها بخصوص دینی از هیچ تلاشی دست بردار نبوده اند و به نوعی عشق و وفاداری خود را نسبت به چهارده امام معصوم و پیامبران با برگزاری آیین های مذهبی اثبات می کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
همشهری دوشنبه , 24 آگوست 2015 - 11:17

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
کار بسیار خوب و فرهنگی میباشد.
کاش کاروان رضوی و معنوی و فرهنگی باشد نه …………!!!

نظرات بسته شده است.