کد خبر : 405
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 ژانویه 2015 - 6:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سرقت از منزل اقوام با داروی بیهوشی توسط یک زن بسته هستند

سرقت از منزل اقوام با داروی بیهوشی توسط یک زن

سرقت از منزل اقوام با داروی بیهوشی توسط یک زن

به گزارش اهروصال به نقل از جام نیوز، «کنیز» 42 ساله است. او از چند سال پیش به مواد مخدر معتاد شد. اعتیاد تار و پود زندگی‌اش را از هم گسست و یک بار هم به خاطر دزدی دستگیر شد. شب ۱۲ دی ماه بود که کنیز به دیدن یکی از اقوام خود که زنی

به گزارش اهروصال به نقل از جام نیوز، «کنیز» 42 ساله است. او از چند سال پیش به مواد مخدر معتاد شد. اعتیاد تار و پود زندگی‌اش را از هم گسست و یک بار هم به خاطر دزدی دستگیر شد.


شب ۱۲ دی ماه بود که کنیز به دیدن یکی از اقوام خود که زنی تنها بود رفت. او طبق نقشه‌ای که در سر داشت داخل غذای صاحبخانه مقداری داروی بیهوشی ریخت.  نیمه‌های شب بود که زن معتاد با اطمینان از بیهوشی میزبان، طلاهای او و یک ساعت مچی، یک قواره چادر و یک آبمیوه‌گیری را سرقت کرد و فراری شد.


صبح روز بعد صاحبخانه وقتی به هوش آمد فهمید چه سرقتی رخ داده است. وی بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت. همزمان با مخابره این سرقت به تیم‌های کلانتری ۳۲ مشهد یک گزارش سرقت دیگر نیز به پلیس ۱۱۰ مشهد گزارش شد.


رئیس پلیس مشهد در این باره به شوک گفت: مأموران کلانتری ۳۲ مشهد در پیگیری پرونده سرقت از خانه، با توجه به سرنخ‌های موجود تحقیقات خود را آغاز و در کمتر از چند ساعت کنیز را دستگیر کردند. در بازرسی از این زن افیونی دو بسته کوچک کراک نیز کشف شده است.


در یک سرقت نیز زن ۳۰ ساله ای به نام مریم که به مواد مخدر اعتیاد دارد در خیابان حر مشهد، هنگام عبور از خیابان وقتی دید مردی جلوی مغازه‌اش ایستاده است ناگهان وارد مغازه شد و به سرعت خودش را به پشت میز کار او رساند.


صاحب فروشگاه که با دیدن این صحنه تعجب کرده بود به داخل مغازه رفت تا ببیند زن ناشناس چه می‌کند و دید زن جوان از داخل جیب کاپشنش ۳۵۰ هزار تومان پول را برداشته است.


در این لحظه زن معتاد که می‌دید صاحب مغازه قصد مقاومت دارد با چاقویی که در دست داشت دست او را زخمی کرد ولی نتوانست فرار کند. سرهنگ «نیک‌مرام» افزود: تیم‌های آگاهی کلانتری ۲۷ مشهد نیز در پیگیری پرونده دستگیری زن زورگیر با حضور در محل این زن معتاد را دستگیر کردند. تحقیقات از این سارق حرفه‌ای نیز برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط او ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.