کد خبر : 40376
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آگوست 2015 - 23:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نجات مادر باردار و نوزادش توسط بالگرد اورژانس بسته هستند

نجات مادر باردار و نوزادش توسط بالگرد اورژانس

نجات مادر باردار و نوزادش توسط بالگرد اورژانس

با اقدام کادر درمانی مرکز بهداشتی قزوین و عزیمت بموقع بالگرد اورژانس به منطقه کوهستانی الموت جان یک مادر باردار و نوزادش در معلم کلایه نجات یافت. به گزارش اهروصال، با حضور بموقع بالگرد اورژانس در معلم کلایه از توابع بخش الموت جان یک مادر باردار و نوزادش نجات یافت. به گزارش روابط عمومی‌دانشگاه علوم





با اقدام کادر درمانی مرکز بهداشتی قزوین و عزیمت بموقع بالگرد اورژانس به منطقه کوهستانی الموت جان یک مادر باردار و نوزادش در معلم کلایه نجات یافت.

به گزارش اهروصال، با حضور بموقع بالگرد اورژانس در معلم کلایه از توابع بخش الموت جان یک مادر باردار و نوزادش نجات یافت.

به گزارش روابط عمومی‌دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اقدام کادر درمانی مرکز بهداشتی قزوین و عزیمت بموقع بالگرد اورژانس به منطقه کوهستانی الموت جان یک مادر باردار و نوزادش در معلم کلایه نجات یافت.

بنابراین گزارش ظهر دیروز جمعه آخرین ساعات زندگی مادر باردار ۲۴ ساله ای در معلم کلایه، یکی از شهرهای استان قزوین در حال رقم خوردن بود که با اقدام به موقع کادر درمانی مرکز بهداشتی، درمانی این شهر و پرواز بالگرد اورژانس به این منطقه، زندگی این مادر و نوزادش نجات یافت.

این مادر باردار با داشتن علائم زایمانی پیش از موعد در هفته ۳۶ بارداری با سابقه سقط و بیماری قلبی به مرکز بهداشتی، درمانی معلم کلایه مراجعه کرد و پس از آنکه فرشته غلامی‌و مینا پالی، پزشکان مرکز مراقبت‌های لازم را انجام دادند، از اورژانس هوایی استان، درخواست بالگرد شد.

در ادامه و در حالیکه کیمیا رمضانی، کارشناس مامایی مرکز اوضاع را تحت کنترل داشت، انتقال مادر باردار توسط آمبولانس مرکز به پایگاه اورژانس معلم کلایه انجام شد تا با کمک اورژانس هوایی قزوین به مرکز آموزشی، درمانی کوثر منتقل شود.

در تمام مدت مراحل اعزام این مادر در معرض خطر مرگ، هدایت مراقبت‌های مادر، رقیه خدادبیگی، کارشناس مادران مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین، یاری کننده کادر درمانی در منطقه شد و در حال حاضر حال مادر و نوزاد کاملاً مساعد گزارش شده است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.