کد خبر : 402
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 ژانویه 2015 - 6:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عامل اصلی سقوط هواپیمای ایر – آسیا اعلام شد بسته هستند

عامل اصلی سقوط هواپیمای ایر – آسیا اعلام شد

عامل اصلی سقوط هواپیمای ایر – آسیا اعلام شد

 به گزارش اهروصال به نقل از جام نیوز، این هواپیمای ایرباس ۲۰۰-۳۲۰ درجریان یک توفان درمسیر پرواز ازسورابایا دومین شهر بزرگ اندونزی به سنگاپور سقوط کرد.   اما یک گزارش اولیه که در پایگاه اینترنتی سازمان هواشناسی اندونزی انتشار یافت حکایت از آن دارد که وضعیت جوی در زمان پایین رفتن هواپیما عامل این فاجعه

 به گزارش اهروصال به نقل از جام نیوز، این هواپیمای ایرباس ۲۰۰-۳۲۰ درجریان یک توفان درمسیر پرواز ازسورابایا دومین شهر بزرگ اندونزی به سنگاپور سقوط کرد.

 

اما یک گزارش اولیه که در پایگاه اینترنتی سازمان هواشناسی اندونزی انتشار یافت حکایت از آن دارد که وضعیت جوی در زمان پایین رفتن هواپیما عامل این فاجعه شده است. دراین گزارش گفته شده است براساس داده های قابل دسترس درمحل آخرین تماس هواپیما، وضع هوا عامل بروز این حادثه بود. براساس این گزارش، هواپیما ظاهرا در داخل ابرهای توفانی پرواز کرده است.

 

سازمان هواشناسی اندونزی افزود : محتمل ترین پدیده جوی، یخ زدن هواست که می تواند موجب آسیب دیدن موتور در فرآیند برودت هوا شود. براساس تجزیه وتحلیل داده های موجود هواشناسی، این تنها یکی از احتمالاتی است که مطرح شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.