کد خبر : 4015
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 فوریه 2015 - 18:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برای هر قابی از سبک‌های مختلف نقاشی استفاده کردیم بسته هستند

برای هر قابی از سبک‌های مختلف نقاشی استفاده کردیم

برای هر قابی از سبک‌های مختلف نقاشی استفاده کردیم

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، نشست خبری عوامل فیلم ارغوان با حضور عکاسان و خبرنگاران بعد از اکران فیلم در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد. مجری برنامه بعد از گفتن خیر مقدم به مهمانان به خصوص اصحاب رسانه گفت: ارغوان سومین ساخته امید بنکدار و کیوان علی محمدی است.  وی افزود: این





به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، نشست خبری عوامل فیلم ارغوان با حضور عکاسان و خبرنگاران بعد از اکران فیلم در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد. مجری برنامه بعد از گفتن خیر مقدم به مهمانان به خصوص اصحاب رسانه گفت: ارغوان سومین ساخته امید بنکدار و کیوان علی محمدی است. 

وی افزود: این فیلم برگرفته از داستان کوتاه «خیلی‌ها برای مردنش گریه می‌کنند» است. نویسنده فیلم نامه این اثر علی‌اکبر حیدری است. 

علی اکبر حیدری، نویسنده فیلم ارغوان گفت: داستان این فیلم همانطور که اشاره شد برگرفته از یک داستان کوتاه بود. من با بنکدار و علی محمدی در این مورد صحبت کردیم و آنها از این ساختار و ایده داستان بسیار راضی بودند به همین خاطر ما خیلی سریع شزوع به نوشتن داستان کردیم و داستان به فیلم نامه‌ای تبدیل شد که الان فیلمش را هم تماشاگران دیده‌اند.

در ادامه پور صمدی مدیر فیلمبرداری فیلم «ارغوان» گفت: با توجه به اینکه این فیلم یکی از نادر کارهایی بود که بسیار در قاب بندی‌های آن دقت شده است من یکی از بهترین کارهای تصویری‌ام را انجام دادم.

وی افزود: یکی از اتفاقات بسیار خوبی که در این فیلم افتاد استفاده از نگاتیو برای فیلمبرداری است. فکر می‌کنم بجز بوفالو فیلم دیگری به صورت نگاتیو گرفته نشده است.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از نگاتیو بهترین کمک را به تغییر در زمان‌های متفاوت فیلم کرده است و در واقع این تغییر زمان برای کارگردانان بسیار مهم بود که به طور بسیار خاصی نمایش داده شود. در این فیلم ما با استفاده از نگاتیو و تغییر دقیق گریم و میزانسن ها توانستیم به خوبی تفاوت زمان ها را درست کنیم.

مدیر فیلمبرداری ارغوان با تاکید بر استعداد و توانایی بی پایان دو کارگردان جوان گفت: من بسیار خوشحالم که این دو هنرمند جوان توانستند در این فیلم کمی از فضای مدرن و فرم صرف که باعث نقد شدید بسیاری درمورد کارهایشان شده است فاصله بگیرند و کمی داستان را وارد فرم کنند تا هم نظر منتقدین و هم مخاطبین سینما را جلب کنند.

بعد از صحبت‌های پور صمدی کیوان علی محمدی گفت: هدف اصلی ما ساخت فیلمی برای دهه‌ی ۶۰ و ۹۰ بود و برای این کار تلاش بسیار زیادی برای قاب بندی ها و تغییر رنگ و فرم بازی و ساختار فیلم نامه کرده ایم.

وی افزود:  تقریبا ما برای هر قابی از سبک‌های مختلف نقاشی و حتی از کارها و آثار نقاشان استفاده کرده‌ایم. هر کدام از قاب بندی ها در این فیلم با توجه به رنگ و نورهایی که در سبک‌های مختلف استفاده شده است بسته شده اند و این مسئله باعث شد که بسیار در این کار به زعم خومان موفق باشیم.

مجری برنامه در ادامه در مورد نحوه ی بازی‌ها از بازیگران پرسید و مهتاب کرامتی در پاسخ گفت: با توجه به کارهایی که من از این دو کارگردان دیده ام باید بگویم سبک و ساختار متفاوتی که در این فیلم بود راه را برای بازی از یک جنس دیگر گرفته بود و این بازی به نظر من همان شیوه ای است که در این فیلم نیار بود که اجرا شود.

 احمدی بازیگر مرد نقش مقابل مهتاب کرامتی گفت: زمانی که شما سر فیلمبرداری کاری باشید که همه چیز بسیار در آن دقیق است بازیگر نمی تواند به بی راه برود و باب طبع خود کار کند و این اتفاقی بود که در این فیلم افتاده بود.

در ادامه آزاده صمدی بازیگر فیلم گفت: این فیلم تنها فیلم بازیگر نیست بلکه فیلمی است که همزمان با بازیگر موسیقی، تصویر، صداها، نورها و میزانسنها نقش داشتند.  این باعث می شود که بازیگر کمی دستش بسته تر باشد.

انتهای پیام/

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.