کد خبر : 40031
تاریخ انتشار : جمعه 21 آگوست 2015 - 18:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فال روز شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ بسته هستند

فال روز شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

فال روز شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

فروردین: واضح است که بتوانید با توجه به نقطه نظرات خود حرکت کنید و به خواسته های خود دست یابید، خوب و مثبت است اما این روش تا وقتی می تواند ادامه داشته باشد که شخصی با عقاید متفاوت در کنار شما نباشد. برای متقاعد کردن شخص همراه خود تلاش می کنید و می خواهید

فروردین:

واضح است که بتوانید با توجه به نقطه نظرات خود حرکت کنید و به خواسته های خود دست یابید، خوب و مثبت است اما این روش تا وقتی می تواند ادامه داشته باشد که شخصی با عقاید متفاوت در کنار شما نباشد. برای متقاعد کردن شخص همراه خود تلاش می کنید و می خواهید ثابت کنید که حق با شماست اما باید بدانید که شما تنها شخصی نیستید که بر سر اعتقادات خود می جنگد. بجای هدر دادن انرژی خود برای دفاع از عقایدتان، بهتر است با دیگران تعامل داشته باشید و ذهن و فکر خود را باز کرده و از ایده های متفاوت نیز استقبال بکنید.

اردیبهشت:

امروز این توانایی را دارید که بر سر اعتقادات و باورهایی که دارید بایستید و دیگران نیز متوجه بشوند که شما برای رسیدن به اهداف تان تصمیم قطعی را گرفته اید. همکاران و همراهان شما نیز از ایده هایی که دارید حمایت خواهند کرد چرا که معتقدند که شما پیروز شده و می خواهند نقشی در این پیروزی داشته باشند. بنابراین سعی نکنید از قدرت خود سوء استفاده کرده و خودخواه بشوید چرا که قادر نخواهید بود که به تنهایی تا انتهای مسیر حرکت کنید. اگر آگاهانه حرکت کنید می توانید به نتایج خوبی دست یابید.

خرداد:

امروز کانال های ارتباطی جدیدی را برروی خود باز خواهید کرد. می توانید از تصاویر ذهنی و افکار ناخودآگاهی که در ذهن تان وجود دارد استفاده کرده و به عنوان راهنما از آنها بهره ببرید. افکار و رویاهایتان باعث بوجود آمدن انگیزه ای در درون شما می شوند که ترجیح می دهید به احساسات تان توجه بیشتری کرده و براساس آنها حرکت نمایید. نیازی نیست که افکارتان را محدود بکنید، اجازه دهید که آنها از ذهن به قلب تان راه پیدا کنند!

تیر:

امروز به طور واضح می توانید موقعیت و جایگاهی که در آن قرار دارید را حس کرده و تبدیل به شخصی بشوید که دیگران به او اعتماد می کنند چرا که شما را به عنوان فردی استوار و محکم می شناسند. کار عاقلانه این است که به شعور و غریزه خود اعتماد بکنید چرا که میدانید کجا هستید و برای رسیدن به مقصود، چکاری باید انجام دهید. اما باید با دقت حرکت کرده و مراقب باشید چرا که امروز همه چیز با سرعت در حال گذر است.

مرداد:

امروز شما کلمات و وقت خود را با صحبت کردن درمورد اتفاقاتی که رخ داده و چیزی که شما انتظارش را داشتید، هدر خواهید داد و متاسفانه دیگران نیز چندان به صحبت های شما گوش نخواهند داد. این حرف به این معنی نیست که شما فردی خسته کننده هستید بلکه دوستان شما معمولا تمایل دارند به صحبت هایتان گوش بدهند اما امروز از حرف های بیهوده خسته و بی حوصله شده اند. وقت آن است که اقدامی سازنده و مثبت انجام دهید؛ اگر کمتر حرف زده و بیشتر عمل کنید، نتیجه را خواهید دید!

شهریور:

امروز می توانید همه چیز را به طور واضح درک کنید به گونه ای که گویا جهان برایتان کاملا روشن و واضح شده است. اگرچه شما دارای حواسی تیز و قدرتمند هستید اما امروز وسعت دید و درک بیشتری خواهید داشت. تجاربی که در گذشته داشته اید و خارج از آگاهی و درک تان بوده، امروز شما را وارد یک دنیا و سرزمین جدید خواهند کرد. از این سفر که موجب رشد و تغییرات مهم در شما می شود، نترسید، چرا که کاملا امن و مطئن خواهد بود.

مهر:

ممکن است این حس را داشته باشید که دیگران به شما فشار وارد می کنند اما این موضوع نمی تواند مزاحمتی برایتان ایجاد کند، چرا که شما این قدرت و شجاعت را دارید که برسر مواضع خود بایستید. سلاح مخفی شما همین اراده ایست که دارید پس اگر به این نتیجه رسیده اید که باید به هدف مورد نظر خود دست یابید، مطمئن باشید که هیچ کسی نخواهد توانست مشکلی برای شما ایجاد نماید.

آبان:

تماس خورشید با سیاره کلیدی شما یعنی پلوتون، به شما این قدرت را می دهد که برای رسیدن به هدف تان رو به جلو حرکت کرده و تسلیم نشوید. این اعتقاد را به دست اورده اید که می توانید همه چیز را برای رسیدن به اهداف تان پشت سر بگذارید. با این حال، این جملات به این معنی نیست که شما توان و قدرت خود را از دست نمی دهید بلکه شما می توانید با خلاقیت و هوشی که دارید به مسیر خود ادامه بدهید. شما در حال تغییر و تحول هستید پس گاهی اوقات از مسیر خود خارج شده و سعی کنید از اتفاقاتی که رخ می دهد، خاطرات خوبی برای خود بجای بگذارید.

آذر:

این روزها که خورشید همراه با پلوتون در خانه دوم یعنی پول و سرمایه قرار دارند، شما می توانید اوضاع مالی و اقتصادی خود را سر و سامان ببخشید. خوشبختانه بر تمام محدودیت هایی که مدتی با آنها روبرو بودید، تسلط پیدا خواهید کرد. یکی از ساده ترین راه هایی که می توانید در آن حرکت کنید، این است که کمتر هزینه کرده و از خرید وسایلی که نیازی به آنها ندارید، خودداری نمایید. می توانید یک سرمایه گذاری عاقلانه و یا پذیرش یک شغل دوم را نیز تجربه کنید. هر فعالیتی که در حال حاضر انجام دهید، آینده و امنیت شما را تامین خواهد کرد.

دی:

با ورود پلوتون به نشانه تان، انرژی و نشاط بیشتری خواهید داشت. همکاران و دوستان تان، علت این انرژی و نشاط را متوجه نمی شوند و شما باید احساسات و افکار خود را بیان کرده و سپس آنها همراه با شما حرکت خواهند کرد. از چیزهایی که تا بحال بدست آورده اید، هیجان زده نشوید، اهداف جدیدی برای خود تعیین کرده و حرکت برای رسیدن به آنها را آغاز نمایید. انرژی شما به گونه ایست که شاید خودتان نیز متعجب شوید که چگونه می توانید این همه کار را باهم انجام بدهید!

بهمن:

امروز فرصتی پیدا می کنید که درمورد یک موضوع حساس صحبت کرده و نظر خود را بیان نمایید حتی اگر نظرات شما جنجال برانگیز باشد! حتی اگر قبلا این نظرات شما، موجب ناراحتی دیگران میشده است، اما امروز به راحتی می توانید عقاید خود را مطرح نمایید اما حواست تان باشد که موقع بیان عقاید نباید به ارزش های دیگران حمله و توهین کرد.

اسفند:

امروز دوستان تان به کمک شما آمده و حتی اگر قصد خرید چیزی داشته باشید، کمک مالی خواهند کرد. دوست نزدیک و یا هم پیمان تان، حقایق را به شما خواهد گفت هرچند شما مایل به شنیدن آنها نباشید. زمانی که شما به دیگران کمک می کنید مطمئن باشید که در آینده، آنها نیز به شما کمک خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.