کد خبر : 4000
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 فوریه 2015 - 18:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قاچاق فیس بوکی دختران به کشورهای حاشیه خلیج فارس/تاکید نظریه پرداز انگلیسی بر انتشار گسترده فیلم‌های مستهجن در کشورهای اسلامی بسته هستند

قاچاق فیس بوکی دختران به کشورهای حاشیه خلیج فارس/تاکید نظریه پرداز انگلیسی بر انتشار گسترده فیلم‌های مستهجن در کشورهای اسلامی

قاچاق فیس بوکی دختران به کشورهای حاشیه خلیج فارس/تاکید نظریه پرداز انگلیسی بر انتشار گسترده فیلم‌های مستهجن در کشورهای اسلامی

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، روز گذشته بخشی از مهم‌ترین عناصر و شبکه‌های فعال در اینترنت که مأموریت ترویج فساد و استحاله سبک زندگی ایرانی و هدف قرار دادن نهاد خانواده در سطح کشور را در دستور کار داشتند، شناسایی و تعدادی از آن‌ها دستگیر شدند.   این شبکه





به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، روز گذشته بخشی از مهم‌ترین عناصر و شبکه‌های فعال در اینترنت که مأموریت ترویج فساد و استحاله سبک زندگی ایرانی و هدف قرار دادن نهاد خانواده در سطح کشور را در دستور کار داشتند، شناسایی و تعدادی از آن‌ها دستگیر شدند.

 

این شبکه با سوء استفاده از بستر اینترنت و با حمایت پنهان و غیر مستقیم دولت‌های غربی، توانسته بود طی ۲ سال فعالیت در پوشش موضوعات فرهنگی – اجتماعی، در قالب حدود ۳۵۰ صفحه، تعداد قابل توجهی از کاربران را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک مخاطب خود قرار دهد. این شبکه عموماً در جریان‌های رسانه‌ای که بیگانگان هدایت آن را به عهده داشتند، مورد سوء استفاده دستگاه رسانه‌ای ضد انقلاب قرار می‌گرفته است.

 

در همین رابطه یک منبع مطلع به خبرنگار دانا گفت که این شبکه ها با جذب دختران و زنان جوان به ویژه دختران شهرستانی، زمینه قاچاق این دختران به کشورهای حاشیه خلیج فارس را فراهم می‌کردند که در ادامه با انتشار فیلم‌های غیر اخلاقی از آنها، آبروی این افراد ریخته شده و دیگر نمی‌توانستند به کشور باز گردند.

 

البته ریچارد داوکینز(استاد دانشگاه آکسفورد) هم با تاکید بر نشر فحشا در توئیتر عنوان کرد که باید با انتشار گسترده فیلم های مستهجن کشور های اسلامی را به چالش کشید.

 

داوکینز در ادامه گفته است که باید با تولید فیلم‌های مستهجن و غیر اخلاقی، بانوان در کشورهای مسلمان را به حاشیه و چالش کشاند تا از این طریق بتوان بی‌بند و باری را در کشورهای مسلمان رواج داد.

 

وی با تشریح برنامه خود برای کشورهای اسلامی به ویژه ایران گفته است که از این طریق می‌توان به باورهای اعتقادی و مذهبی زنان در کشورهای مسلمان وارد شد و این باورها که تاکنون در آنها نهادینه شده بودند را به چالش کشید.

 

ایندیپندنت در واکنش به این اظهارات داوکینز اعلام کرده است که هدف اصلی داوکینز ایران بوده تا از این طریق فرهنگ مردمان این کشور به ویژه زنان را تغییر داد.

 

با توجه به برنامه غرب برای نفوذ در اعتقادات جوانان رسیدگی به تولیدات غیراخلاقی و سوء استفاده‌هایی از این دست از سوی عاملان غربی در کشور بیشتر از گدشته روشن می‌شود.

 

متأسفانه با عدم برنامه ریزی مسئولان مربوطه در وزارت ارتباطات و همچنین سهل الوصول بودن این شبکه‌های اجتماعی برای جوانان امروز،‌ مشکلات اخلاقی بسیاری برای جوانان غافل از عواقب شوم حضور بی قید و بند در این شبکه ها به وجود آمده است.

انتهای پیام/ط

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.