کد خبر : 39871
تاریخ انتشار : جمعه 21 آگوست 2015 - 8:02
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فال روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ بسته هستند

فال روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

فال روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

متولدین فروردین: مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده تان را

متولدین فروردین:

مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده تان را فراموش کرده اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.

متولدین اردیبهشت:

هنگامی که خورشید وارد ماه جوزا می شود لازم است که شما همکاریهای قبلی تان را تمام کنید. پروژه هایی را که در فصل زمستان شروع کرده بودید الان باید در حال تکمیل شدن باشند. تقویم عادی را فراموش کن؛ سال شما در حال نزدیک شدن است، پس همان طور که فصل تابستان از راه می رسد شما هم باید آماده باشید تا هرکاری را که می خواهید انجام دهید با روشی جدید شروع کنید.

متولدین خرداد:

اگرچه شما راه حلی برای موقعیت های پرتنش احتمالی در نظر ندارید، اما حالا در اینجور مواقع آرام تر رفتار می کنید. شاید فهمیده اید که دلیل نااستوار بودن خیلی چیزها دیگر چندان مهم نیست و شما مجبور نیتسید خودتان را وارد مشکلات افراد دیگر بکنید. طبیعتا شما باید کارهایی که برای رها شدن و نجات یافتن لازم است را انجام دهید، اما در عین حال نیز می تاونید با داشتن نقشی موثر در ساحل مشکلات افراد دیگر هم لنگر بیندازید!

متولدین تیر:

ممکن است امروز مجبور شوید که از نیازهای خود چشم بپوشید تا بتوانید روشن و واضح بیندیشید برای اینکه اتصال روحی عطارد با نپتون مبهم و نامعلوم غباری نفوذ ناپذیر بر روی دنیای شما بوجود می آورد. ادراکات هوشیارانه شما امروز نفوذ کمتری دارد و تجزیه و تحلیل بحرانی به نظر می رسد خارج از موضوع باشد. برخلایف نظر شما نیازی به درگیری نیست. اگر اطلاعاتی ندارید که به درک و شناخت از آینده به شما کمک کند اجازه دهید تا احساسات تان شما را راهنمایی کنند.

متولدین مرداد:

هدفی را بیابید که بتوانید کاملاً به آن ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می توانید بدون اینکه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض کاری که انجام می دهید چیزی مطالبه کنید، احساس خوبی که از کمک کردن به دیگران بهتان دست می دهد بهترین پاداش برای شماست.

متولدین شهریور:

شما اکنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده اید باعث می شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امکانات دیگر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که رویاهای شما می توانند پتانسیل ناشناخته ای که در موقعیت اخیر پنهان بودند را احیا کنند.

متولدین مهر:

احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می شود پاسخ مثبت می دهید چون به نظرتان خوشایند می آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.

متولدین آبان:

احساساتی که شما درباره شخص خاصی دارید امروز ممکن است مشخص شود که کاملا درست است. اما اگر بخواهید فقط براساس احساسات رفتار کنید ممکن است رابطه شما دچار اشفتگی و پیچیدگی های دشواری شود. کنترل روی احساسات تان ممکن است یک سیاست کاملا معقول باشد؛ به هر حال، اگر زمانی به طرف شخص دیگری تمایل پیدا کردید سخت است که در این رابطه کنونی تان بی طرف بمانید. با این وجود، بهترین کاری که می توانید بکنید این است که قبل از اینکه بسرعت حرکت کنید، خوب به عواقب راهی که در پیش گرفته اید بیندیشید.

متولدین آذر:

شما در این روزها اعتمادهای نابه جا و نادرستی را به افراد متفاوت می کنید. بهتر است این کارتان را ترک نمایید زیرا در غیر این صورت شکست بزرگی در تقدیر شما به چشم می خورد. شما بیش از حد به افرادی که بر سر راه تان قرار می گیرند خوش بین هستید اما در قرن ۲۱ بهتر است استراتژی خود را تغییر دهید زیرا دیگر افراد ساده دل نیستند.

متولدین دی:

شما می خواهید در کارتان موفق شوید، اما امروز آن صبر و حوصله ای که باید در انجام کارها داشته باشید را ندارید. اگر حواس پرتی و آشفتگی در کارتان نداشته باشید موفق خواهید شد و حالا که آنها را در اختیار ندارید، ناامید شده اید. متاسفانه، نزدیکان تان به نظر می رسد آنقدر که باید، به محیط اطراف شان توجهی ندارند. شاید بهتر باشد که برای خودتان حدو و مرزی تعیین کنید یا اینکه برای اثبات درستی و حقانیت خودتان رابطه ای را پایان ببخشید.

متولدین بهمن:

شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده اید، و الان فکر می کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند. بنابراین سعی کنید که به خاطر منافع یک نفر دیگر کاری انجام ندهید.

متولدین اسفند:

ممکن است دوستان تان امروز قصد داشته باشند که شما را تحریک و عصبانی کنند. اما شما واقعا نمی خواهید که حالت منفی خود را بیان کنید. به خاطر اینکه به غیر از اینکه شما را خسته کند سودی برای تان ندارد؛. یک رویکرد متفاوت ممکن است در رابطه با دیگران بدردتان بخورد. دیدن مسائل از نظر دیگران می تواند برای تغییر دید شما کافی باشد حتی اگر شما قبلا در مورد نظرات و موقعیت خودتان مطمئن بودید.

گردآوری: مجله اینترنتی پارسی وان

منبع: زندگی روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.