کد خبر : 39657
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 آگوست 2015 - 0:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عذرخواهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از مردم اهر بسته هستند

عذرخواهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از مردم اهر

عذرخواهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از مردم اهر

به گزارش اهروصال، علی اکبر صفی پور در آیین اختتامیه نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ضمن تشکر از تمامی کسانی که باعث شدند جشنواره تئاتر اهر ملی شده و به صورت سراسری برگزار شود اظهار داشت: منطقه ارسباران متولی و بنیانگذار هنر نوین نمایشی در کشور است و اگر تلاش های شبانه روزی و

به گزارش اهروصال، علی اکبر صفی پور در آیین اختتامیه نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ضمن تشکر از تمامی کسانی که باعث شدند جشنواره تئاتر اهر ملی شده و به صورت سراسری برگزار شود اظهار داشت: منطقه ارسباران متولی و بنیانگذار هنر نوین نمایشی در کشور است و اگر تلاش های شبانه روزی و همکاری همگانی نبود این اتفاق میسر نمی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: شهرستان اهر با برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه به نوعی میزبان ایران بود و از همه استانها و اقوام در آن حضور داشتند.

صفی پور با بیان اینکه سالن نمایشی مجتمع فرهنگی و هنری اهر بنام میرزا جعفر قراجه داغی نامگذاری شد، تصریح کرد: مردم منطقه ارسباران و شهرستان اهر وحدت و همدلی خود را در جهت حمایت از جشنواره تئاتر کوتاه اهر (ارسباران) نشان دادند امیدواریم همچنان این حمایت ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه میرزا جعفر قراجه داغی یکی از بنیانگذاران هنر تئاتر متعلق به شهرستان اهر است گفت: جا دارد که نوادگان وی در این هنر و یکی از مردمی ترین هنرها پیش قراول باشند مطمئنا ملی شدن جشنواره و قطعا در سالهای آینده با وعده هایی که با حضور دو سالانه معاون وزیر ارشاد برای بین المللی شدن آن در سالهای آینده داده خواهد شد عظمت آن را افزایش یافته و چند برابر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ۱۷۱ اثر از ۵۳ شهرستان برای جشنواره ارسال شد و تعداد زیادی نیز برای حضور در آن اعلام آمادگی کردند گفت: از ۲۵ استان برای جشنواره اثر ارسال شد و در مجموع ۴۹ اثر در سه قالب به عنوان میهمان، صحنه ای  و خیابانی مورد پذیرش قرار گرفتند و بیش از ۳۰۰ هنرمند از سراسر کشور از  خلیج همیشه فارس، کیش، آبادان، بوشهر تا خراسان و یزد به اهر تشریف آوردند و در شهرهای مختلف ارسباران به هنرنمایی پرداختند.

وی ادامه داد: این اتفاق نمی افتاد مگر در سایه همدلی، همکاری، همراهی و شایستگی مردم شهرستان اهر و مسئولین آن که جا دارد به صورت ویژه از امام جمعه محترم؛ که همراه و حامی همیشگی این جشنواره بودند و مطمئنا با حمایتهای صورت گرفته از طرف وی و بقیه مسئولین برگزاری این جشنواره میسر شد تقدیر و تشکر کنم.

صفی پور با اشاره به اینکه با این حضور پرشور مردم باید از سال بعد شاهد فضای بهتر و بزرگتری برای جشنواره باشیم گفت: باید از تمامی حامیان مالی این جشنواره تقدیر و تشکر کنم ولی زحمت اصلی را اعضای انجمن نمایش اهر کشیدند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در هر اتفاق بزرگی و در هر برنامه باشکوهی مطمئنا ممکن است ضعفها، خطاها، اشتباهات، کاستی ها و نواقصی وجود داشته باشد گفت: مطمئنا چون هدف متعالی و بزرگ است و همه ما به دنبال توسعه، پیشرفت و تعالی هستیم مطمئنا باید این کاستی ها و نواقص را گذشت و ندید.

وی ادامه داد: بنده به عنوان عضوی از جامعه فرهنگی و خادم شما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اولا به همه گروهها خیرمقدم دوباره عرض می کنم و از تک تک آنها سپاسگذاری می نمایم که با رعایت همه شئونات و برای همه آنچه که برای آن بزرگان و شهداء ما خون و جان دادند درود می فرستم و تشکر می کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: در این میان سهوی اتفاق افتاد و باعث دل آزردگی برخی از عزیزان شد اول از محضر خداوند متعال و تک تک عزیزانی که بر اساس اعتقاد و پاسداشت ارزشها واکنش نشان دادند عذرخواهی می کنم و از آنها سپاسگذارم و از مردم بزرگوار شهرستان اهر تقاضا می نمایم تا اتحاد و همبستگی خود را در همراهی این جشنواره نشان داده و از آن کاستی ها بگذرند چون نگذشتن و ایستادن بر پایه خواسته ای که لرزان است جلوی خیلی از اقدامات بزرگتر را می گیرد.

وی در پایان گفت: معتقدم در سایه همدلی و همزبانی مردم و مسئولین این شهرستان، این جلسه  و همه اتفاقات خوبی که در بعد از اینجا خواهد افتاد با سعه صدر و علاقمندی و با جوشش درونی از عمق ایمان تک تک این عزیزان باشکوه تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

 

Aharvesal94052800001 Aharvesal94052800002

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.