کد خبر : 39269
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آگوست 2015 - 15:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سومین سالروز حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله زده اهر بسته هستند

سومین سالروز حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله زده اهر

سومین سالروز حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله زده اهر

به گزارش خبرنگار اهروصال، مرداد ماه یادآور حادثه تلخ و غم انگیز زلزله ۶٫۲ ریشتری بوده که این حادثه بیش از ۳۰۰ تن از هم زبانانمان در این زمین لرزه جان خود را از دست دادند. همچنین با گذشت چند روز از وقوع زمین لرزه سهمگین منطقه ارسباران، مقام معظم رهبری با حضور سرزده در

به گزارش خبرنگار اهروصال، مرداد ماه یادآور حادثه تلخ و غم انگیز زلزله ۶٫۲ ریشتری بوده که این حادثه بیش از ۳۰۰ تن از هم زبانانمان در این زمین لرزه جان خود را از دست دادند.

همچنین با گذشت چند روز از وقوع زمین لرزه سهمگین منطقه ارسباران، مقام معظم رهبری با حضور سرزده در مناطق زلزله زده اهر، ورزقان و هریس با مردم زنج دیده این منطقه ابراز همدردی نمودند.

 

حضرت آیت الله خامنه ای در بازدید از مناطق زلزله زده در جمع مردم روستای اورنگ از توابع شهرستان اهر حضور یافتند.


ایشان در جمع مردم روستای اورنگ ضمن ابراز همدردی مجدد با ساکنان مناطق زلزله زده از مردم در خصوص نحوه ارائه خدمات و کمک رسانی سوال کردند که ساکنان این روستا ضمن اظهار رضایت از خدمات ارائه شده، در خصوص مدیریت توزیع کمک ها گلایه هایی داشتند.


رهبر انقلاب اسلامی با تاکید برزحمات بسیار زیاد مسئولان و ارائه خدمات خوب به مناطق زلزله زده، بر لزوم نظارت دقیق تر بر نحوه توزیع کمک ها تاکید کردند.


مقام معظم رهبری خاطر نشان کردند، با توجه به طبیعت خوب و مردم زحمتکش به ویژه جوانان غیور آذربایجان شرقی، این منطقه آینده خوبی خواهد داشت.

۱۳۹۱۰۵۲۶_۰۲۲۰۷۶۳ ۱۳۹۱۰۵۲۶_۰۸۲۰۷۶۳ ۱۳۹۱۰۵۲۶_۱۷۲۰۷۶۳ ۱۳۹۱۰۵۲۶_۱۸۲۰۷۶۳ ۱۳۹۱۰۵۲۶_۲۰۲۰۷۶۳ ۱۳۹۱۰۵۲۶_۲۶۲۰۷۶۳ ۱۳۹۱۰۵۲۶_۲۷۲۰۷۶۳ ۱۳۹۱۰۵۲۶_۲۹۲۰۷۶۳ ۱۳۹۱۰۵۲۶_۳۱۲۰۷۶۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.