کد خبر : 38887
تاریخ انتشار : شنبه 15 آگوست 2015 - 23:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صادقی هم به فینال رسید بسته هستند

صادقی هم به فینال رسید

صادقی هم به فینال رسید

 آزادکار وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان با شکست حریف آذری خود راهی دیدار فینال مسابقات جوانان جهان شد. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، آزادکار وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان با پیروزی برابر حریف آذری خود راهی فینال مسابقات قهرمانی جوانان شد. به این ترتیب این چهارمین فینالیست تیم ایران در ۴ وزن نخست است.  در





 آزادکار وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان با شکست حریف آذری خود راهی دیدار فینال مسابقات جوانان جهان شد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، آزادکار وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان با پیروزی برابر حریف آذری خود راهی فینال مسابقات قهرمانی جوانان شد. به این ترتیب این چهارمین فینالیست تیم ایران در ۴ وزن نخست است. 

در وزن ۶۰ کیلوگرم ایمان صادقی در دور اول به مصاف سلیم گوزان از ترکیه رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت. وی در دور دوم با رشیدوف از روسیه پیکار کرد و وی را نیز با حساب ۲ بر یک در یک کشتی نفس‌گیر شکست داد تا راهی دور سوم شود. صادقی در دور سوم با حساب ۱۱ بر صفر دسین از دومنیکن را برد تا وی راهی دیدار نیمه نهایی مسابقات شود. 

آزادکار وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی با جاهید حسن‌زاده از آذربایجان سرشاخ شد و در یک کشتی زیبا با نتیجه ۱۰ بر ۶ این کشتی‌گیر آذربایجانی را برد تا راهی فینال مسابقات شود. 

پیش از این در روز نخست مسابقات و در ۴ وزن اول گودرزی در ۵۰ کیلوگرم، مظفری در ۷۴ کیلوگرم و حسینی در ۹۶ کیلوگرم راهی دیدار فینال مسابقات جوانان جهان شدند. 

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.