کد خبر : 38880
تاریخ انتشار : شنبه 15 آگوست 2015 - 23:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شاهکار شاگردان طلایی با شانس کسب ۴ مدال طلا در روز نخست بسته هستند

شاهکار شاگردان طلایی با شانس کسب ۴ مدال طلا در روز نخست

شاهکار شاگردان طلایی با شانس کسب ۴ مدال طلا در روز نخست

شاگردان محمد طلایی با حضور در فینال هر چهار وزن شاهکار کردند. به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم به برزیل، در پایان صبح روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان هر ۴ آزادکار کشورمان راهی دیدار فینال مسابقات شدند تا عصر امروز به وقت محلی (بامدا فردا) تیم ایران در هر ۴ وزن





شاگردان محمد طلایی با حضور در فینال هر چهار وزن شاهکار کردند.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم به برزیل، در پایان صبح روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان هر ۴ آزادکار کشورمان راهی دیدار فینال مسابقات شدند تا عصر امروز به وقت محلی (بامدا فردا) تیم ایران در هر ۴ وزن شانس کسب مدال طلا داشته باشد. 

در وزن ۵۰ کیلوگرم که ۱۸ نفر به روی باسکول رفته‌اند، علیرضا گودرزی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف رازمیک میساکیان از ارمنستان رفت و با نتیجه ۹ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور سوم با مارکو آزارلو ایتالیا مصاف داد و در نهایت با حساب ۳ بر صفر به برتری رسید تا راهی دیدار نیمه نهایی شود. گودرزی در نیمه نهایی با حساب ۴ بر ۲ حسین‌اف از آذربایجان را برد تا راهی فینال مسابقات جوانان جهان شود. گودرزی در فینال باید با اسپنسر لی از آمریکا مصاف کند. 

در وزن ۶۰ کیلوگرم ایمان صادقی در دور اول به مصاف سلیم گوزان از ترکیه رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت. وی در دور دوم با رشیدوف از روسیه پیکار کرد و وی را نیز با حساب ۲ بر یک در یک کشتی نفس‌گیر شکست داد تا راهی دور سوم شود. صادقی در دور سوم با حساب ۱۱ بر صفر دسین از دومنیکن را برد تا وی راهی دیدار نیمه نهایی مسابقات شود. آزادکار وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی با جاهید حسن‌زاده از آذربایجان سرشاخ شد و در یک کشتی زیبا با نتیجه ۱۰ بر ۶ این کشتی‌گیر آذربایجانی را برد تا راهی فینال مسابقات شود.

صادقی در فینال باید به مصاف ابراهیم عبدالحمید از مصر برود. 

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۹ کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند، رضا مظفری در مبارزه اول به مصاف اسماعیل اینگن از بلغارستان رفت و با حساب ۱۰ بر صفر به برتری رسید. وی در کشتی دوم با یوسوپوف از قرقیزستان سرشاخ شد که این حریفش را نیز ۱۱ بر صفر برد. آزادکار وزن ۷۴ کیلو کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی با حساب ۱۱ بر صفر رامان چیتاش بلاروسی را برد تا راهی دیدار نیمه نهایی شود. وی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر ناگی از مجارستان را برد تا راهی فینال مسابقات شود. مظفری در فینال باید با گادجی از روسیه مصاف دهد. 

در وزن ۹۶ کیلوگرم سید ایمان حسینی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف محمد سعد از تونس رفت و با نتیجه ۱۲ بر ۴ به برتری دست یافت. وی در دور سوم با ریشانپریت راندیش از کانادا سرشاخ شد و با نتیجه ۱۱ بر صفر در کمتر از ۳ دقیقه به برتری رسید تا وی نیز راهی دیدار نیمه نهایی شود. وی در نیمه نهایی به مصاف سینک از هند رفت و در نهایت موفق شد این حریف را ۹ بر ۶ برد تا نخستین فینالیست ایران در روز اول باشد. حسینی در فینال باید با نورماگمد گادجیف آذربایجانی دیدار کند. 

مسابقات چهار وزن دوم و پایانی روز یکشنبه برگزار می‌شود که محمد نامجو مطلق در وزن ۵۵ کیلوگرم، جمال عبادی در وزن ۶۶ کیلوگرم، مجتبی گلیج در وزن ۸۴ کیلوگرم و امین طاهری در وزن ۱۲۰ کیلوگرم به مصاف رقبا می‌روند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.