کد خبر : 38792
تاریخ انتشار : شنبه 15 آگوست 2015 - 15:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فال روز یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ بسته هستند

فال روز یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

فال روز یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

    فروردین: یک جزء عاطفی در زندگی امروز شما تاثیرگذار است. امروز روزی رقابتی برای شما می باشد. ممکن است با خودتان برای ازدواج یا انتخاب حرفه ای در جنگ باشید. اگر همسر شما واقعا برایتان ارزش دارد برای حفظ آن بجنگید. اردیبهشت: شما مجبور خواهید شد که یک مشکل را به بهترین شکل

 

 

فروردین:

یک جزء عاطفی در زندگی امروز شما تاثیرگذار است. امروز روزی رقابتی برای شما می باشد. ممکن است با خودتان برای ازدواج یا انتخاب حرفه ای در جنگ باشید. اگر همسر شما واقعا برایتان ارزش دارد برای حفظ آن بجنگید.

اردیبهشت:

شما مجبور خواهید شد که یک مشکل را به بهترین شکل ممکن حل کنید. شما باید دوباره با همکارتان گفتگو کنید یا اینکه یک وقت ملاقات از مدیر خود بگیرید و با او صحبت کنید. اگر فکر می کنید که رفتار کسی به شما آسیب می زند سعی کنید که با او در آرامش صحبت کنید.

خرداد:

گفتار و رفتار شما در این روز بسیار تاثیزگذار خواهد بود. این روز خوبی برای فعالیت می باشد. شما ممکن است که کارتان را دوباره احیا کنید و مذاکرات دیگری داشته باشید. انجام یک کار خلاقانه در کارهای روزانه تان برای شما بسیار مفید خواهد بود.

تیر:

تغییرات موثر بر بنیاد زندگی شما باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد. این یک روز فوق العاده برای صحبت کردن با اعضای خانواده است و شما می توانید آرزوهاتون را تحت کنترل بگیرید.

مرداد:

این یک روز فوق العاده برای جلسات، به اشتراک گذاشتن اطلاعات و سفر می باشد. شما به سرعت جذب اطلاعات جدید می شوید و اگر لازم باشد به سرعت تغییر عقیده می دهید. بعضی از افراد متولد این ماه درخشش زیادی در زمینه مشاوره دارند.

شهریور:

این روز، روز مناسبی برای استفاده از تجهزات الکترونیکی و ارتباطات آن لاین می باشد. به شما توصیه می شود که هیچ گونه لوازم آرایشی خریداری نکنید. وضعیت مالی شما به لطف برقرای ارتباط دوستانه و عاقلانه بهتر خواهد شد.

مهر:

شما در بعضی چیزها موفقیت خواهید داشت اما موفقیت شما در بعضی چیزهای دیگر سوال برانگیز خواهد بود. انتخابات شما به خلقو خو شخصیت تان بستگی دارد. نیازهای عمومی برای مثال وضعیت زندگی یا تاهل در حال حاضر نقش مهمی را در زندگی شما ایفا می کند.

آبان:

این روز، یک روز خوب برای مذاکرات خصوصی است. مکاتبات آنلاین کسب و کار ممکن است فشرده باشد. مسائل مربوط به داخل زندگی شما نیز ممکن است به همان اندازه فشرده باشد. این یک زمان مناسب برای خود شنلسی است. شما ممکن است این فرصت را داشته که بعضی از دشواری های که در دوران کودکیتان برای شما به وجود آمده را از بین ببرید.

آذر:

به شما پیشنهاد می شود که از خرید کردن چیزی منصرف شوید. عجله ممکن است که شما یک چیز معیوب یا غیر ضروری خریداری کنید. کسب و کار مالی به شما توصیه نمی شود. اگر شما باید یک راهی را انتخاب کنید سعی کنید که یک تصمیم موفق بگیرید.

دی:

بخشی از برنامه های امروز شما تا حدودی قابل تشخیص است. شما ممکن است در رسیدن به بزرگترین آرزوهاتون احساس ناامیدی داشته باشید. شما نمی توانید بین خودتان و دیگران تعادل برقرار گنید. کسی که شما ممکن است واقعا او را دوست داشته باشد و یا دوست دارید به او نزدیک شوید احتمالا شما را دوست نخواهد داشت.

بهمن:

برگ برنده امروز شما هوش منحصر به فردتان است. این به شما کمک خواهد کرد که به راحتی با افراد خارجی ارتباط برقرار کنید. شما ممکن است برای درک بیشتر یک موضوع به تکرار آن علاقه نشان دهید.

اسفند:

بیشترین مشکل شما در این روز عدم تمایل یا ناتوانی شما در جلب نظر دیگران است. اگر که امروز به این فکر کنید همیشه حق با شماست روزی دشوار برای شما خواهد بود.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی پارسی وان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.